Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Förslag på middag i dag???

  • Ninni84 27 januari 2011

    Någon god o enkel middag i dag???

  • MatAnders 27 januari 2011

    Kanske denna? Det är en kanongod korvgryta.
    http://www.matklubben.se/recept/anders_korvgryta_86201.html

  • Lenkan 27 januari 2011

    Vad är du sugen på?
    Kött, fisk, korv, kyckling?
    Ris, potatis, pasta, soppa?

  • Ninni84 27 januari 2011

    förslag på vad som e inte sugen på något speciellt.....

  • Jaworowa 27 januari 2011

    Ja, idag blir det paj med crabfish, vårlök och svarta oliver. Jag älskar pajer. Enkellt och billigt. Den här rätten går på 25 kroner och är för 6 personer. Inte dåligt, speciellt i january månad.

  • The_mama97mia 27 januari 2011

    När jag helt är utan idéer så brukar jag titta i trådarna här - vad blir det till middag i dag, går att bläddra bakåt och få massa tips, eller Sist sparade recept. Jag har lagt trådarna i mina sparade så att jag inte tappar bort dom...
    Saknar en slumpfunktion här på MK, det vore lite kul.

  • ros 27 januari 2011

    {snicker}Här är ett tips på en god och snabblagad gryta
    Lövbiffspanna med svamp
    det passar lika bra till potatisgratäng, ris eller pasta
    Smaklig måltid
    Lycka till!

  • farmoringer 27 januari 2011

    mama97mia: brukar du inte slumpa på de rätterna som står ovanför din matsedel? snabba, populära och smala. Där får jag lite tips ibland tycker jag..

  • The_mama97mia 27 januari 2011

    Skrivet av farmoringer den 27 jan 2011

    mama97mia: brukar du inte slumpa på de rätterna som står ovanför din matsedel? snabba, populära och smala. Där får jag lite tips ibland tycker jag..


    Åh, tack vännen!!! Nej haha det har jag inte fattat?? Men NU vet jag!

  • Cassiopeya 27 januari 2011

    Skrivet av mama97mia den 27 jan 2011

    När jag helt är utan idéer så brukar jag titta i trådarna här - vad blir det till middag i dag, går att bläddra bakåt och få massa tips, eller Sist sparade recept. Jag har lagt trådarna i mina sparade så att jag inte tappar bort dom...
    Saknar en slumpfunktion här på MK, det vore lite kul.


    Men det finns ju typ en slumpfunktion. Om man kikar under pop, snabba och smala på menyn kommer det upp massor med förslag :D Upptäckte den häromdagen {worship}

  • Cassiopeya 27 januari 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 27 jan 2011

    Skrivet av mama97mia den 27 jan 2011

    När jag helt är utan idéer så brukar jag titta i trådarna här - vad blir det till middag i dag, går att bläddra bakåt och få massa tips, eller Sist sparade recept. Jag har lagt trådarna i mina sparade så att jag inte tappar bort dom...
    Saknar en slumpfunktion här på MK, det vore lite kul.


    Men det finns ju typ en slumpfunktion. Om man kikar under pop, snabba och smala på menyn kommer det upp massor med förslag :D Upptäckte den häromdagen {worship}



    Man kanske ska läsa hela tråden innan man skriver kommentarer {nailbiting} Men jag blev så glad över att jag hittat denna braiga funktion, och vill så gärna dela med mig av den {beauty}

  • Moork 27 januari 2011

    Chicken Korma med ris och naan-bröd.

    Kolla på :
    http://morkomat.blogspot.com

    Per

  • ros 29 januari 2011

    Skrivet av Ninni84 den 27 jan 2011

    Någon god o enkel middag i dag???


    Hej!
    Vad blev det för gott till middag?

  • Okänd 30 januari 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 27 jan 2011

    Skrivet av Cassiopeya den 27 jan 2011

    Skrivet av mama97mia den 27 jan 2011

    När jag helt är utan idéer så brukar jag titta i trådarna här - vad blir det till middag i dag, går att bläddra bakåt och få massa tips, eller Sist sparade recept. Jag har lagt trådarna i mina sparade så att jag inte tappar bort dom...
    Saknar en slumpfunktion här på MK, det vore lite kul.


    Men det finns ju typ en slumpfunktion. Om man kikar under pop, snabba och smala på menyn kommer det upp massor med förslag :D Upptäckte den häromdagen {worship}


    Jag blev också glatt överraskad eftersom jag inte heller tänkt på den funktionen. {embarrassed}


    Man kanske ska läsa hela tråden innan man skriver kommentarer {nailbiting} Men jag blev så glad över att jag hittat denna braiga funktion, och vill så gärna dela med mig av den {beauty}

  • johannes126 30 januari 2011

    Bra matrecept och tips i KÖKET? kolla in min blogg:

    läsvärd och mycket trafik! kanske något för dig?

    http://food-passion-life.blogspot.com

    mvh
    Johannes

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.