Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

förslag på paj

  • majamia 27 augusti 2011

    Idag fyller dotten 15år och har önskat sig grönärtsoppa till mat. Det blir det men till det krävs lite tillbehör tycker jag. Håller på att göra 3 st västerbottenspajer, och har köpt lufttorkad skinka, salami, ostar och ska baka bröd som vi kan ha till. Tror ni det räcker?

    Svärmor äter inte ost så jag beöver tips på paj utan ost. Jag har lite frusen lax som jag skulle kunna använda.
    Tack för tips :)

  • ms8 27 augusti 2011

    Det beror ju på hur många ni blir som ska äta.Jag gjorde 3 tacopajer för ett par helger sen o vi var 7.Alla 3 gick åt.Det finns ett recept här utan ost.Räk o lax paj.Har inte provat den men den ser god ut.

  • majamia 27 augusti 2011

    vi är 20st inkl 3 små barn :)

    Tack ska titta på räk och laxpajen.

    Jag har ingen rökt eller gravad lax hemma. Bara laxfiléer

  • majamia 27 augusti 2011

    Skrivet av ms8 den 27 aug 2011

    Det beror ju på hur många ni blir som ska äta.Jag gjorde 3 tacopajer för ett par helger sen o vi var 7.Alla 3 gick åt.Det finns ett recept här utan ost.Räk o lax paj.Har inte provat den men den ser god ut.


    Hittar inte receptet kan du lägga till det här?
    :)

  • ms8 27 augusti 2011

    Gå in på min kokbok.Jag har det där.Är inte så haj på att flytta o sånt.Lycka till nu.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.