Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

fullt ös...

  • Amika 27 mars 2009

    Vi festade som mest när vi var 16-20 år. Jisses vilket liv man levde då. Idag skulle jag dö om jag gick ut som jag gjorde då. *Skrattar*
    Men på natten när vi gick hem så var det antingen natt öpnna pizzerian som gällde. En riktigt fet Al Fungi. Ost och svamp med andra ord. Eller en vegeburgare med strips.

    Sen gick man hem, åt och somnade. Sen vaknade man och om man kände sig bakis så drog vi alltid några shots och sen började vi om...

    Som sagt var, jag växte ifrån det ganska snabbt. Som tur var. Annars hade man nog suttit på bänken med alkisarna idag. *ryser till av obehag*
    Men numera dricker jag aldrig. :) Har inte gjort sen dess.

  • 123Linnea 27 mars 2009

    1-2 liter mjölk plus ett par mackor med mycket ost.

    Nästa dag; bara mjölk!

  • Gnurf 27 mars 2009

    Kanske en liten liten ytte-pytte-liten minimal Mintkaka till mjölken...!??? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=MlfcF1I5e_g

  • 123Linnea 27 mars 2009

    Skrivet av Gnurf den 27 mar 2009

    Kanske en liten liten ytte-pytte-liten minimal Mintkaka till mjölken...!??? :)

    http://www.youtube.com/watch?v=MlfcF1I5e_g


    En klassiker!!

  • monfo 27 mars 2009

    På den tiden jag var ute och festade var varma mackor med skinka, tomat och ost ett måste när man kom hem. Alla med självaktning hade en smörgåsgrill stående i studentlyan. Sedan var det tre glas mjölk för att hindra baksmällan, funkade ibland.:p
    Dagen efter: SKRÄPMAT!!!!!!!!!!!!!!

  • systeryster 27 mars 2009

    När jag glömt att hitta hem innan tidningsbudet eskorterar mig till postlådan. När det blivit en extra blöt kväll utan att man kommit ihåg att ta varannan vatten.Då är mitt tips att breda extra mycket bregott på en stor hårdbrödkaka och rikligt med kalles kaviar. Smakar jättebra, Ingen spis att ta hänsyn till så att brandkåren behöver rycka ut om sömnen skulle överrumpla mitt i ett långkok. :Z
    Till Mackan ska det naturligtvis vara ett stort glas mjölk.
    Som sjuksyster kan jag rekomendera det. För vad som händer när man blir onaturligt ofta kissnödig av alkoholen är att kroppens vätskebalans rubbas och då behöver man fylla på med vätska och salter. Följer man mitt råd har man fyllt på förrådet och vaknar som en bättre människa eller också får man må som man förtjänar.
    När man blir gammal och vis, dricker man varannan mineralvatten. Ja just den drycken som man tycker är så god dagen efter...:p

  • jimboz 28 mars 2009

    Sitter här och svarar på något som jag inte orkar , men jag fick inte en tunnbrörulle med mig hem. och tjejn som ville hänga med va mer intresserad av Kattjäveln hemma,,,!
    Natti Natti !

  • jas65 28 mars 2009

    Själv så kommer jag inte hem vid 04 tiden utan jag går upp då varje dag, Men pasta och ketchup, senap och aromat krydda tyckte jag själv var en höjdare när jag var 16-25 år. Eller Oboy och rostade mackor med ost.

    Mvh
    Höfta på och ha det roligt:):
    Anders

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.