Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Grillat =)

  • _Johanna_ 14 februari 2008

    I dag har jag och sambon grillat för första gången i år, mums. Älskar grillat, och det är ju alla hjärans dag så man kan väl lyxa till det lite. Grillade fläskfile som har legat i marinad (chilli och vitlök) Köttet vart alldeles mört, sen hade vi strips och tsatsiki till det var så gott. :D

    Har ni ätit nåt specielt i dag då?

  • anluk 14 februari 2008

    Fy va gott det låter!!!!! Grillat är ju det bästa jag vet. Är tyvärr lite dålig på att grilla på andra årstider än sommaren.
    Själva skall vi snart sätta oss och käka Spagetti och köttfärssås.

  • Okänd 14 februari 2008

    Vi har ätit klyftpotatis,lövbiff och beasås.Efter maten åt vi rulltårtsbakelser med hallon,blåbär och grädde.Hua, va gott(Y)

  • _Johanna_ 14 februari 2008

    åå det låter ju jätte gott. Mm jag med men vi kunde inte hålla oss längre. så fusk startade lite då. hehe Grannarna lär ju ha funderat på vad vi gjorde för något. =) i dag ahr det avrigt en bra dag fint vänder varmt och grillat kan inte bli bättre hehe:D

  • MammaModesty 14 februari 2008

    Skrivet av _Johanna_ den 14 feb 2008

    I dag har jag och sambon grillat för första gången i år, mums. Älskar grillat, och det är ju alla hjärans dag så man kan väl lyxa till det lite. Grillade fläskfile som har legat i marinad (chilli och vitlök) Köttet vart alldeles mört, sen hade vi strips och tsatsiki till det var så gott. :D

    Har ni ätit nåt specielt i dag då?


    fy vad orätvist... du kunde väl ha ringt så kunde vi ha kommit... haha... låter gott... o lyxa till det måste man göra ibland... vi ska äta nått jag vet du gillar... haloumi smörgås... :D så nu kan du va lite avis...

    till er som undrar är detta min äldsta dotter som hittat till matklubben... nig vackert för folket nu johanna... :p

  • _Johanna_ 14 februari 2008

    hehe Ja var du tvungen att säga vad ni skulle äta? nu vill jag oxå ha ju:P haha ja det var riktigt gott, så gott att man ville ha mer och mer men tillslut sa magen stopp hehe. :) ja jag niger så vackert så:D hehe (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.