Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Här finns inspiration till glutenfritt, laktosfritt, sockerfritt och tillsatsfritt!

  • Constancia 28 juni 2012

    Hej alla matintresserade! Mitt intresse för mat är lika stort som intresset för hälsa och har därför börjat lite smått på en blogg där jag presenterar mina olika påhitt som alla är glutenfria, laktosfria, jästfria och sockerfria!

    Om ni är nyfikna finns jag på: www.friskskoterskan.wordpress.com

    Varmt välkomna!

  • Bellisimo 3 januari 2013

    Jag har ett väldigt gott recept på ett glutenfritt knäckebröd som jag åt på min praktikplats inte för så länge sedan, det kunde man ta och äta hur många som helst av. Även om man inte är glutenintolerant så kan det vara bra för magen och vara gott, märkte knappt att det var ett glutenfritt knäckebröd man åt :) (Y)

  • Specialkost_Tina 13 januari 2013

    Hej alla matglada! (L)
    Jag gillar att äta hälsosamt och bryr mig mycket om var maten kommer från. Har provat de flesta dieter och kurer och gillar att variera mig. Jag äter mycket vegetariskt och har vänner som är allt från veganer till LCHF:are.

    Nu har jag tillsammans med mina härliga matlådevänner samlat ihop våra bästa recept och tips och det finner ni på vår splitternya sajt: www.minmatlada.se

    Jag hoppas att ni gillar sidan och hittar roliga och spännande recept hos oss. Jag är själv tacksam för fler tips eller om någon är intresserad av att gästblogga hos oss är det också intressant.

    Vi ses därute i matdjungeln! Hej svejs.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.