Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Hur ofta blir det fisk hos er?

  • Helene_H 5 maj 2008

    Jag vill äta mera fisk i veckan men tyvärr har protersterna från familjen tagit överhand och jag har kapitulerat.
    Ja så är det :(:(

  • bernit 5 maj 2008

    Färsk fisk och skaldjur är ett måste hos mej, 3-4ggr/veckan.
    En klassiker kokt pigg-eller slätvar med skirat smör och riven pepparot !!!!!

    Gör bara inte som jag hörde någon gjort inåt landet - färdiga fiskpinnar i brödrosten !!


    /BÅ :p

  • enAnnan 7 maj 2008

    Vi äter en hel del fisk. 2-3 ggr i veckan.
    Nyttigt, gott och väldigt enkelt och snabbt att tillaga och variera.
    Lax är en favorit hos oss och äts ofta och i många olika former.

    Fiskbullar serveras aldrig (N)
    men fiskpinnar förekommer ibland. Fast jag vet tusan inte om jag kallar det för fisk :D

  • Glitterfia 7 maj 2008

    Tyvärr är det väldigt, väldigt sällan, Någon gång/ månad :'( Då är fiskpinnar medräknat. *Skäms*
    Måste nog rannsaka mig själv vad jag egentligen har på menyn.....

  • gladavmat 7 maj 2008

    Mmmm, fisksoppa med saffran, lax i paket med kryddor, ja lax i alla former:p Dessutom sill på längden o tvären:) Har däremot aldrig lyckats lära mig äta strömming:( Fattar inte det, tycker ju att det luktar gott o ser jättegott ut men... däremot surströmming! Guuud så gott(Y)

  • ros 7 maj 2008

    (H)
    Vi försöker att äta fisk minst två gånger per vecka.
    Till helgen blir det ugnsbakad lax.
    (H)

  • kickiekblad 8 maj 2008

    tyvärr allt för sallan men nu börjar gubben snart fiska igen så då blir fisk på bordet

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.