Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Idé torka snälla hjälp mig

  • Meela 2 juli 2008

    Hej alla!
    Jag har fått en fruktansvärd ide torka, Idag ska nämligen jag laga middagen och jag har ingen aning alls om vad jag ska göra. Är väl inte speciellt bra på att laga mat men vet hur man följer ett recept.
    Om någon vänlig själ inte skulle ha något att göra idag får de gärna ge mig lite tips på vad jag skulle kunna hitta på, som inte är allt för dyrt eller svårt. (Om detta nu är möjligt):D

    tack på för hand karm

  • sajoh69 2 juli 2008

    Du kanske kan prova det här:

    Penne all'arrabbiata (rasande pennor)

    Lycka till!

  • Meela 2 juli 2008

    tack ska kolla upp de och se vad jag behöver här hemma för att göra den.

  • evaldo 2 juli 2008

    Varför inte en Korv Stroganoff den är enkelt att tillaga och gott också.
    Finns flera varianter här bland matklubbens recept.
    Lycka till. yeg

  • Meela 2 juli 2008

    Jo jag har ju funderat på de men jag är väldigt trött på korv. Men tack för tipset

  • Smulpajen 2 juli 2008

    Den här såsen är ett säkert kort när jag får idétorka!

  • sandrarockar 2 juli 2008

    den här kycklingen är superenkel och jättegod och går snabbt att göra! Min sambo tjatar alltid om att vi ska ha detta till middag...

    Kycklingtortillas

  • bjuranna 2 juli 2008

    Ost och skinksås med pasta till. Gott och enkelt.

    http://www.matklubben.se/recept/ost-_och_skinksaas_34905.html

  • Disen 2 juli 2008

    Stek kyckling fileér i småbitar, häll på cremefraiche ( paprika, chili) rör om. Klart.
    Det är gott med både ris och pasta till :p

  • Meela 2 juli 2008

    tck så mycket för allas förslag jag ska kolla upp dem med de som ska äta med mig. Kom gärna med flera alltid kul att ha mer att välja bland

  • bjuranna 2 juli 2008

    Blir kul att höra vad det blev till slut... :)

  • Meela 3 juli 2008

    Åh vad typiskt, jag visade maten som ni hade tipsat mig om. Men då hade en av dem en annan idé som de visste att de skulle tycka om de vågade inte prova något nytt igår. Det blev spagetti Carbonara Nu har jag i alla fall fått lite tips inför nästa gång jag ska laga mat.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.