Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kyckling

  • MrsC 29 januari 2009

    Kycklingsaltimbocca med tomatsås

  • MrsC 29 januari 2009

    Kycklingsoppa

  • MrsC 29 januari 2009

    Kyckling i fin form

  • MrsC 29 januari 2009

    Allt-i-ett-kyckling

  • LaJefa 29 januari 2009

    Jag rekommenderar denna, du kan även blanda i ca 200 gram frästa skivade champinjoner eller blandsvamp. Trevlig och god bjudrätt!!
    Mexikansk burritogratäng

  • ros 28 juni 2009

    (H)En god och saftig kyckling som kan förberedas
    Marinerad kycklingfilé à la Nettan
    Denna kycklingrätt väcker lite semesterminnen ifrån Karpathos
    Kycklingsouvlaki à la Nettan

  • Okänd 28 juni 2009

    Varför inte hitta på ett eget recept på kyckling, alltså ett recept som ännu inte går att hitta på nätet? Inte förrän du lagt ut det.
    Det kanske inte verkar så enkelt, men visst går det!
    (H)

  • farmoringer 28 juni 2009

    Skrivet av jan-gunnar-j den 28 jun 2009

    Varför inte hitta på ett eget recept på kyckling, alltså ett recept som ännu inte går att hitta på nätet? Inte förrän du lagt ut det.
    Det kanske inte verkar så enkelt, men visst går det!
    (H)


    Det gör jag väldigt ofta det där. Men ibland så står det bara still och då vet man inte vad man ska hitta på. Då är det bra att ha en massa förslag att titta på. Som man kan utgå ifrån. Sen kommer kanske inspirationen tillbaka.

  • ros 28 juni 2009

    (H)Detta kycklingrecept komponerade jag idag
    Gratinerad kycklingfilé à la Nettan

  • Majainorr 28 juni 2009

    Potatisgratäng med kyckling

  • pia61 29 juni 2009

    Jag gör en superenkel kycklingrätt, men har den ej på recept här.

    Skiva potatis, lök och ev röd paprika, lägg i smord form, salta och peppra.
    Ta frysta kycklingklubbor direkt från frysen, pensla dom med grillolja och lägg ovanpå potatisen. In i 225 graders ugn i 1 timme, Klart! Fantastiskt gott! (Y)(Y)(Y)

  • Disen 29 juni 2009

    Och här kommer några till....:p
    Kyckling- och avokadopasta
    Snabba kycklingrätten
    Wokad kyckling med Teriyakisås

  • Glitterfia 29 juni 2009

    Eftersom lennali inte tog med sin goda kycklinggryta så lägger jag in den för den är kanon (Y)
    Den måste jag bara göra snart igen.

    Min goda kycklinggryta


    Mitt eget bidrag som jag kan bli aldeles sjukt sugen på.....

    Festgratäng

  • The_mama97mia 21 februari 2011

    Chicken Taco Nuggets

    Passar på att puffa för tråden här, gillar att ha samlade recepttips - se också tråden Godaste fiskrätten!

  • ica86 21 februari 2011

    Jag har ett gott kyckling recept fast inskrivet i Datorn men ska försöka hinna och lägga ut det här någon dag..

  • Gunn57 21 februari 2011

    Prova gärna denna kycklingrätt jätte god
    [recept] 11086[/recept]

  • The_mama97mia 14 september 2011

    *puff*
    Har en hel gårdskyckling som ligger o väntar på ngt spännande här idag. Det lutar nog åt att köra den hel kryddad o insmord med en massa gott, o sen slänger vi in lite rotfrukter på samma plåt med.
    Det var hemskt länge sen jag gjorde Beer can chicken och är egentligen sugen på det, men kanonförkyld så det får bli ngt mindre krävande idag.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.