Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Kyckling

  • Kakan1986 14 september 2011

    Jag gjorde något jättegott en gång, med kycklingfilé visserligen men gott var det. Man skar en skåra i filén och fyllde med färsk basilika och kryddade med salt och peppar. Sedan gjorde jag en sås till med matyoghurt har jag för mig och lite olja kan det varit.. Sen basilika och lite vitlök i det med och körde i mixern. Det var jättegott! Men har inte receptet kvar {dont-know}

  • Lenkan 14 september 2011

    Det här receptet är så omtyckt!
    Citronkyckling på potatisbädd

  • kekke46 14 september 2011

    Den här gratängen älskar vi här allt i en form



    Krämig pastagratäng med bacon och kyckling

  • mammis 16 oktober 2011

    Här är några som jag har smakat mig igenom i matklubben och verkligen kan rekommendera[recept]2570 48328 17927 9067 78104 27285 52752[/recept]

  • mammis 16 oktober 2011

    Oj vad galet det blev{beat-up}

  • Mistys 21 april 2012

    Sitter och letar kycklingrecept till kvällens middag och hittade denna tråd. Puffar den lite då jag tyckte den gav många bra tips och någon kanske vill fylla på med nya kycklingrecept man har.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.