Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

lammstek över....

  • majamia 5 augusti 2008

    igår stekte jag 2 lammstekar och den ena blev över. Ha du något tips på vad jag kan göra med den i kväll? :D

  • The_mama97mia 5 augusti 2008

    Idag testade jag MatANders grillstuvning me ddillsmak, det var supergott. Kolla in hans recept eller i min kokbok.

  • The_mama97mia 5 augusti 2008

    Annars är det väl smaskens att skiva o frysa in till annat tillfälle, täck med god svampsås eller annat o gratinera i ugn...

  • MatAnders 5 augusti 2008

    Har du sås kvar?

  • MatAnders 5 augusti 2008

    Skulle säkert bli gott att göra en fin pytt på den med färskpotatis,lök och kanske en skvätt grädde och med lite stekta kantareller.(Y)

  • majamia 5 augusti 2008

    Tack! :D Det blev en variant av din grillstuvning med dill fast jag hade ingen dill och egen sås över.
    Nu ska vi äta!

  • popik 5 augusti 2008

    Varför inte skiva den tunnt och ha som smörgåspålägg, det går ju att frysa i småportioner.

  • MatAnders 5 augusti 2008

    Skrivet av majamia den 5 aug 2008

    Tack! :D Det blev en variant av din grillstuvning med dill fast jag hade ingen dill och egen sås över.
    Nu ska vi äta!


    Oki det bllir säkert gott tror jag.
    M.V.H
    Anders

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.