Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Lasange med keso?

  • SussC 2 mars 2010

    Hej!
    Jag har för mej att jag sett någonstans om lasange med köttfärs och keso.. Men jag vet inte var jag sett detta..
    Någon som har något bra recept, eller kan tipsa mej om hur man kan göra för att få ihop detta? :-)

    Det ska alltså inte vara en vegetarisk lasange, då sambon vill ha"riktig" med köttfärs.. :-)

    Tack på förhand!!

  • busan37 2 mars 2010

    Jag sökte på lasagne med keso här på mk och fick upp 75 träffar

  • SussC 2 mars 2010

    Fick du?? Jag fick bara upp några vegetariska..
    Får väl testa igen! :-)

    Tack för svaret i alla fall! :-)

  • busan37 2 mars 2010

    Här är ett tex.

    Annorlunda lasagne

  • SussC 2 mars 2010

    Tack! :-)

    HUR gör du sökningen?
    För när jag söker på "Lasange med keso", så kommer bara 6 vegetariska alternativ upp..

  • busan37 2 mars 2010

    Jag skriver bara in det jag vill ha men du måste stava rätt. Lasagne stavas det

  • SussC 2 mars 2010

    Aha!! Det är nog felstavningen som är boven i dramat! :-)

  • busan37 2 mars 2010

    Ja, det kan vara så. Lycka till

  • SussC 2 mars 2010

    Har nu testat med RÄTTSTAVAT. Och nu fick jag betydligt fler alternativ. :-)
    Tack för hjälpen! Nu ska här matbotaniseras. :-)

  • annabramfors 2 mars 2010

    Arla har en jättegod lasagne med smaksatt keso, GI-Lasagne, sök på arlas hemsida så finner du den.
    Den är supermega god!!

    Kram Anna

  • SussC 2 mars 2010

    Skrivet av annabramfors den 2 mar 2010

    Arla har en jättegod lasagne med smaksatt keso, GI-Lasagne, sök på arlas hemsida så finner du den.
    Den är supermega god!!

    Kram Anna


    Ska kolla! Tack för tipset!

  • busan37 2 mars 2010

    Skrivet av SussC den 2 mar 2010

    Har nu testat med RÄTTSTAVAT. Och nu fick jag betydligt fler alternativ. :-)
    Tack för hjälpen! Nu ska här matbotaniseras. :-)


    Vad bra att det hjälpte

  • NinaMat 2 mars 2010

    (Y)Här är ett recept som jag ofta använder. Skippar oliverna ibland.
    http://www5.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=23121

  • kantomen 2 mars 2010

    Jag har en kompis som gjorde en vegetarisk lasagne med keso och spenat. Den var fantastiskt god.
    Jag ska fråga efter receptet och lägga ut det!

  • SussC 2 mars 2010

    Anna och NIna: GI-recepten lät riktigt gott! Det ska jag garanterat testa nästa gång!

    Kantomen: Gör det! Nån gång kanske t o m jag kan övertala sambon att även vegetariskt kan vara gott. :)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.