Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

LCHF!

  • Pannband1 26 mars 2011

    Är de någon som kör LCHF?

  • gletta 26 mars 2011

    Hej.
    Jag började med LCHF i onsdags. Mitt fasteblodsocker har legat lite högt och jag har hört talas om att det här ska va den bästa metoden vid diabetes. Har läst mycket om det på nätet och det verkar ju vara en riktig gourmemetod. Idag har jag bakat kokoskakor. Dom får jag ha för mig själv sa maken och de var inget vidare när man älskar sötsaker, men man vänjer sig nog. Har även testat sesambrödet. Har precis tagit ut det ur ugnen. Det ser underbart gott ut. Jag känner mig jättesporrad att följa LCHF.

  • sara6678 26 mars 2011

    Japp typ sen 1 januari. Har blivit av med nästan all värk :)

  • Zenbra 26 mars 2011

    Ja sen mer än två år tillbaka. Jag är inte diabetiker men har vunnit en bättre hälsa och viktnedgång på den här tiden.

  • KakanR 26 mars 2011

    Jag kör oxå fast är inte fundamentalist. Min PCO blir mycket bättre och jag mår generellt bättre. Kontrollerad hunger (Y)

  • BerndtA 26 mars 2011

    Ja, sedan oktober...viktminskning, piggare...."allt" är bättre! \o/

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.