Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Min FAVORITPIZZA...

  • ewa-lenaohlsson 30 januari 2010

    jag älskar skinka ost annanas är ett måste på pizzan(Y)

  • ewa-lenaohlsson 30 januari 2010

    jag älskar skinka ost annanas är ett måste på pizzan(Y)

  • ewa-lenaohlsson 30 januari 2010

    jag älskar skinka ost annanas är ett måste på pizzan(Y)

  • ewa-lenaohlsson 30 januari 2010

    jag älskar skinka ost annanas är ett måste på pizzan(Y)

  • ewa-lenaohlsson 30 januari 2010

    jag älskar skinka ost annanas är ett måste på pizzan(Y)

  • ewa-lenaohlsson 30 januari 2010

    jag älskar skinka ost annanas är ett måste på pizzan(Y)(L)

  • Dintan 30 januari 2010

    Har precis lagat pizza, det blev mozzarella, skinka, bananer, prästost, ananas, curry, färska tomater och jordnötter på den. Får väl se hur den kombinationen smakar när den väl är färdiggräddad.

  • Gnurf 5 februari 2010

    Så var det dags igen, bara 2 veckor sedan senast...men vad gör man (L) Tagit fram deg från frysen, ikväll blir det tomatsås, skinka, curryköttfärs, färska champinjoner, körsbärstomater, skivad banan och ost :D Pizzasallad med vitkål, rödkål, morot och rödlök...(Y)

    Egentligen skulle man ju haft ett glas italienskt rött till det, men huset är torrlagt nu under satsningen på Beach 2010 :'(:D

    Trevlig Fredagskväll till alla MKare (Y)

  • Gnurf 19 februari 2010

    Det blev pizza även denna fredag...varannanfredagssyndromet har slagit klorna i mig :o Ikväll enkelt med kassler, svamp, rödlök, paprika och ett ägg knäckte jag även ovanpå :) Tomatsås och ost givetvis. Råkostsallad med vitkål, morot och rödlök severades till...(Y)

    Bara 1 dubbelbit deg kvar i frysen, så Vi hörs väl om 2 veckor igen :p

  • robbin1987 19 februari 2010

    kebab pizza med beasås jag blir glad innan medans och efter jag ätit den :)

  • resemaja 19 februari 2010

    På min hemmagjorda pizza hamnar oftast:

    tomatsås m vitlök
    svartpepparsalami
    rödlök
    körsärstomater
    fetaost
    oliver
    oregano, basilika
    riven ost

    efter gräddning toppar jag med rikligt med ruccolasallad

    supergott:)

  • ulju 19 februari 2010

    Vego för mig.
    Bakad på dinkelmjöl, egengjord tomatsås, aburgine, päron - toppad med vitlök och riven parmesan.
    Gräddas.
    Efter gräddning strö över lite flingsalt och rucola.
    Mumsfillibabba!

    PS. Ringla gärna lite olivolja över. DS

  • helle72 19 februari 2010

    Något som är så himla gott på pizzan när man gör egen är soltorkade tomater och fetaost(L)!

  • Marre73 23 maj 2010

    Äter väldigt sällan pizza men om jag någon enstaka gång gör det blir det om jag beställer: med kyckling,ananas ,curry och beasås.Göra hemma: skinka, ost, räkor, champinjoner och musslor(Y)

  • AnneNi 24 maj 2010

    På favoritpizzan (som vi äter rätt ofta just nu...) har vi här köttfärssås, skinka, champinjoner och lagrad prästost och herrgårdsost. Supergott!

  • evaldo 24 maj 2010

    Jag föredrar en helt hemgjord pizza med vad du har hemma och favoritkryddorna.

  • Shoutoutloud 24 maj 2010

    jag är allergisk mot vetemjöl och har inte ätit köpes-pizza på typ 5 år.
    men förut gillade jag kebabpizza med stark sås, eller med skinka och räkor.=)
    nu gör jag ibland hemmagjord pizza och godast blir det om man gör en äkta hemmagjord tomatsås till. super tunn skivad lök-vitlök-olivolja-salt-örtkryddor typ basilika-krossade eller passerade tomater, lite socker. koka ihop till en tjock tomatsås låt svalna bred ett tunt lager över pizzadegen.
    det ska vara rejält med ost man kan blanda mozzarella och annan ost. den ska vara på före det andra så att den flyter uppåt istället för att bli "gratinerad" och hård.
    sen lite pizzakrydda eller oregano och
    champinjoner
    kassler eller skinka, salami eller annan stark korv...köttfärs..vad som finns
    rödlök, grön tärnad paprika, tunna skivor zucchini, färska tomater..
    fetaost mm...pizzasallad eller tzatsiki är gott till=)

  • jimboz 24 maj 2010

    Jag har hört att dom har Sveriges bästa kebabsås nere i Jönköpng..Är det någon som käkat pizzan där nere i jkpg ?

  • jimboz 25 maj 2010

    Jag tycker om när det går snabbt..

    Pepperoni pizza Grazie

    http://www.youtube.com/watch?v=vsI2i__H4CU&feature=channel

  • ellenborjesson 8 juni 2010

    Banan, kyckling, curry, jordnötter

    köttfärs, ananas

    skinka, ananas

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.