Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Mina recept

  • NewDown 6 november 2008

    (L)Jag kan rekomendera detta recep från SDMaya, det har blivit en favorit i familjen.(L)

    Wiro Gryta

  • ca70 6 november 2008

    Då måste jag puffa lite extra för detta receptet! :p
    Britas persikokyckling

  • kickiekblad 6 november 2008

    Tycker bara det sparas om man lägger in nya suck ...ska kolla på dina recept

  • klockargarden 6 november 2008

    Hej Molgan:)

    Har lånat några av dina recept som jag tror jag kommer att testa. När jag söker recept går jag ofta in på olika kategorier eller ingredienser och sparar dom recept som verkar intressanta. Resultatet blir en salig blandning av både gamla och nya recept(Y)

  • Gunn57 6 november 2008

    Fiskfilé i gräslöks- och senapssås
    Kassler med champinjonstuvning
    [recept]1108611186[/recept]

    När är några recept prova gärna(Y)

  • zonale 6 november 2008

    Synd att ingen har testat detta men det finns å andra sidan många kasslergratänger att välja på.:)
    Kasslerlåda med chili och curry

  • Statarfrun 6 november 2008

    Hej! Jag är novis här på matklubben,.
    Jag undrar varför Ni lägger in recept här? Räcker det inte att dom ligger på ett ställe?

  • essim 6 november 2008

    Skrivet av Statarfrun den 6 nov 2008

    Hej! Jag är novis här på matklubben,.
    Jag undrar varför Ni lägger in recept här? Räcker det inte att dom ligger på ett ställe?


    Hej Statarfrun!
    Välkommen till oss.:)
    Den här tråden är för att "puffa" lite för något av ens eget favoritrecept som man känner blivit lite bortglömt.

  • farmoringer 6 november 2008

    Skrivet av aniper56 den 6 nov 2008

    Skrivet av Statarfrun den 6 nov 2008

    Hej! Jag är novis här på matklubben,.
    Jag undrar varför Ni lägger in recept här? Räcker det inte att dom ligger på ett ställe?


    Hej Statarfrun!
    Välkommen till oss.:)
    Den här tråden är för att "puffa" lite för något av ens eget favoritrecept som man känner blivit lite bortglömt.


    Plus att man hittar inte alla recept. Det är skönt att ibland få dem serverade så här direkt.....(Y)

  • grill 6 november 2008

    Mina päronbiskvier är helt underbara, när man tar dom från frysen smakar det nästan som piggelin glass. (Y)(Y)
    Päronbiskvier

    I dag fick jag hem essenser och hushållsfärg som jag beställt från essensfabriken. Jag gjorde samma grund recept som päronbiskvier med bytte ut päronessens mot krusbäressens och röd hushållsfärg och den andra satsen bytte jag till lakrisessens och svart hushållsfärg. Dom blev helt kanon. Nästa gång ska jag testa hallon och passionessens....

  • boz1965 6 november 2008

    Snart halloween:

  • boz1965 6 november 2008

    Jag gjorde den här i helgen och jag säger bara: JÄTTESMARRIGT!!!

    Körsbärsfromage

  • majamia 6 november 2008

    Här kommer några tips från mig på rätter som borde få mer uppmärksamhet!
    Hjärtligt välkomna in till mig för inspiration bland mina recept!

    Axelvoldstårtan

    Fransk fisk-soppgryta

    Grön ärtsoppa

    Heta grytan

    Klassisk sommarkyckling

    Köttfärssås med kanel

  • Gunn57 7 november 2008

    Rotsaksplättar och skinka
    Här är receptet som inte kom med .
    Prova gärna :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.