Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Nått å läga det i !!

  • DevourMe 6 juni 2008

    Hejsan:D
    jag har tänkt på en sak och behöver tips =)
    om jag vill göra en god laxsallad eller kycklingsallad eller vad det nu är men vill lägga det i nått slags bröd.
    Baguett, eller en fralla grov där men tar bort innehållet och tar i sallladen, eller tunnbröd, pita eller vad men nu ska ta.

    Nån som har tips på kalorisnål sådan eller nått med så lite kolhydrater som möjligt. eller nått liknande.
    Det finns ju dom Indiska Chapati som har 180 kcal och väger 75g. består av mjöl och vatten.
    men finns det nått bröd som slår det kalorimässigt?
    eftersom kycklingsallad i sig är mycke kalorier å all energi man behöver så vill jag bara ha nått lätt å lägga det i.

    så tips på hur man bakar eget eller köper bra?

    tänkte på om man har en grovfralla eller vanlig och om man då gröpar ut det mesta kan det ju inte va så mycket kaloerier kvar å då kanske det slår tunnbrödet;)? eller vad tror ni.

    tack för tips och funderingar :)

  • DevourMe 6 juni 2008

    Juste!, undrar om det kan bli smalt med typ vårulle plattor?
    nån som vet näringsvärdet på en sådan platta?

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.