Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

poängerna man får

  • MEJA 12 september 2008

    OM JAG HAR FÅTT MÅNGA POÄNG,
    VAD HÄNDER MED DOM.
    JAG VET HUR MAN FÅR DOM,MEN INTE TILL VAD

  • segerwitch 12 september 2008

    :( DET ÄR NOG INGEN SOM VET, VAD MAN SKALL MED DOM TILL???(N)(N)

  • Queenie 12 september 2008

    Poängen hänger kvar som jag fattat det kunde du förut, när matklubben startade, använda poängen i deras shop. Nu är det väl till ingen nytta alls egentligen, men matklubben har valt att ha dem kvar ändå. Vissa tycker att det är kul, andra inte.

  • festmaten 12 september 2008

    Denna tråden har statats många gånger, men fortfarande ingen som vet vad poängen har för nytta:o
    Om du MEJA söker på poäng, så får du upp en hel del att läsa, som varit i tidigare trådar.
    Dessa poäng har skapat både ris och ros.

  • segerwitch 12 september 2008

    Skrivet av Queenie den 12 sep 2008

    Poängen hänger kvar som jag fattat det kunde du förut, när matklubben startade, använda poängen i deras shop. Nu är det väl till ingen nytta alls egentligen, men matklubben har valt att ha dem kvar ändå. Vissa tycker att det är kul, andra inte.


    :oVist kunde jag och kan.., men varför hänger dom kvar?,det är det jag menade! att det kan tydligen ingen tala om, varför??:o

  • Okänd 17 oktober 2008

    Jag visste inte heller från början, skrev ett brev till matklubben. Poängen ska visa hur aktiv man är. Hur mycket tid du vill lägga ner på hemsidan.

  • LaJefa 17 oktober 2008

    Jag tycker det är skoj med poängen, pga att vi har gjort en liten inbördes tävling "släkten" emellan.
    Tyvärr så ligger jag fortfarande sist i släktgänget...men har bestämt att jag ska ha kommit ikapp till nästa sommar...för mina släktingar ( gillsan, mellanbellan och sandra-louise) har varit väldigt aktiva och är lite svåra att konkurrera med, men fy skam den som ger sig.

    Ja annars måste jag väl hålla med om att man inte har någon nytta av dom...men gör man något roligt av dom som vi...så varför inte.

  • flabban 17 oktober 2008

    Jag vet inte hur man gör för att kolla att man har fått poäng eller hur många poäng man fått. Vore kul att veta. :)

  • zonale 17 oktober 2008

    De står längst upp i högra hörnet vid din pesentation.:)

  • flabban 17 oktober 2008

    Skrivet av hubert06 den 17 okt 2008

    De står längst upp i högra hörnet vid din pesentation.:)



    Tack och förlåt, jag missuppfattade tråden. Jag trodde det gällde recept. Jag tar tacksamt emot svar på det också.

  • boz1965 17 oktober 2008

    Men visst hade det varit kul om man kunde använda sina poäng till nåt vettigt?
    Eller att man från MK's sida t.ex. delade ut ett par trisslotter till den som varit mest aktiv under den gångna månaden eller nåt annat kul...

  • boz1965 17 oktober 2008

    Skrivet av flabban den 17 okt 2008

    Skrivet av hubert06 den 17 okt 2008

    De står längst upp i högra hörnet vid din pesentation.:)



    Tack och förlåt, jag missuppfattade tråden. Jag trodde det gällde recept. Jag tar tacksamt emot svar på det också.


    Att skriva in recept är ju också en del av aktiviteten på sajten :)

  • flabban 17 oktober 2008

    Skrivet av boz1965 den 17 okt 2008

    Skrivet av flabban den 17 okt 2008

    Skrivet av hubert06 den 17 okt 2008

    De står längst upp i högra hörnet vid din pesentation.:)



    Tack och förlåt, jag missuppfattade tråden. Jag trodde det gällde recept. Jag tar tacksamt emot svar på det också.


    Att skriva in recept är ju också en del av aktiviteten på sajten :)


    Jovisst, men hur ser man att man får poäng och hur många poäng man får, om man får 1 poäng eller 5 poäng för ett recept. Detta gällde ju inte forumet direkt, men om du vet hur man ser poängen på recepten,så tar jag tacksamt emot det svaret också. :D

  • boz1965 17 oktober 2008

    Skrivet av flabban den 17 okt 2008

    Skrivet av boz1965 den 17 okt 2008

    Skrivet av flabban den 17 okt 2008

    Skrivet av hubert06 den 17 okt 2008

    De står längst upp i högra hörnet vid din pesentation.:)



    Tack och förlåt, jag missuppfattade tråden. Jag trodde det gällde recept. Jag tar tacksamt emot svar på det också.


    Att skriva in recept är ju också en del av aktiviteten på sajten :)


    Jovisst, men hur ser man att man får poäng och hur många poäng man får, om man får 1 poäng eller 5 poäng för ett recept. Detta gällde ju inte forumet direkt, men om du vet hur man ser poängen på recepten,så tar jag tacksamt emot det svaret också. :D


    Gå till 'Min Sida', fliken 'Hem' och längst ner på den sidan, i en blå ruta, hittar du dina poäng uppdelade i kategorier. Där finns också en länk till upplysningar om hur man samlar poäng och hur mycket de olika aktiviteterna ger.

  • Smulpajen 17 oktober 2008

    Skrivet av boz1965 den 17 okt 2008

    Men visst hade det varit kul om man kunde använda sina poäng till nåt vettigt?
    Eller att man från MK's sida t.ex. delade ut ett par trisslotter till den som varit mest aktiv under den gångna månaden eller nåt annat kul...

    Trisslotter var en stålande idé (Y)(Y)

  • flabban 17 oktober 2008

    Skrivet av boz1965 den 17 okt 2008

    Skrivet av flabban den 17 okt 2008

    Skrivet av boz1965 den 17 okt 2008

    Skrivet av flabban den 17 okt 2008

    Skrivet av hubert06 den 17 okt 2008

    De står längst upp i högra hörnet vid din pesentation.:)



    Tack och förlåt, jag missuppfattade tråden. Jag trodde det gällde recept. Jag tar tacksamt emot svar på det också.




    Att skriva in recept är ju också en del av aktiviteten på sajten :)


    Jovisst, men hur ser man att man får poäng och hur många poäng man får, om man får 1 poäng eller 5 poäng för ett recept. Detta gällde ju inte forumet direkt, men om du vet hur man ser poängen på recepten,så tar jag tacksamt emot det svaret också. :D


    Gå till 'Min Sida', fliken 'Hem' och längst ner på den sidan, i en blå ruta, hittar du dina poäng uppdelade i kategorier. Där finns också en länk till upplysningar om hur man samlar poäng och hur mycket de olika aktiviteterna ger.


    Jo, jag vet det också. Vi menar nog olika, antingen är jag så usel på att beskriva vad jag menar, annars brister det någon annanstans, men ett stort tack för att du bryr dig. :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.