Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

potatis

  • farmoringer 12 juni 2009

    Jag söker ett recept som innehåller pressad potatis, västerbottensost och bacon bla. Jag vet att det ska finnas ett speciellt namn för denna potatis men kommer inte ihåg vilket. Och när jag söker på potatis osv så kommer det inte upp det jag vill ha.
    Efter man pressat potatisen ska man blanda i övriga ingridienser och rulla till bollar och sen i ugnen.
    Är det så att nån kan receptet tro?

  • farmoringer 12 juni 2009

    Var det ingen som kunde det här receptet?? Har en liten aning om att det kanske kunde heta "Kentucky" eller nåt liknande...

  • Lenkan 12 juni 2009

    http://www.cooks.com/rec/doc/0,1850,149164-237200,00.html
    Kan det vara det?

  • The_mama97mia 13 juni 2009

    Tror du menar Potato skins. Sök på det.

  • Ulrika91 13 juni 2009

    Låter ju som kroketter.Sök på det, sen lägger du i bacon osv samtidig som allt annat, och sen följer du receptet.

  • conpri 14 juni 2009

    Hejsan jag söker efter ett recept som heter Paprikapotatis är det någon som har det?Har själv haft det men det har kommit bort i från pärmen skulle bli superglad.
    Tackar på förhand.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.