Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Recept på Gädda

  • 3 december 2004

    HejÄr det någon som har ett enkelt o snabbt recept på god gädda. Helst så man slipper sitta o bena den när man äter.

  • 2 mars 2005

    Kika in här... :-)http://www.fiskbasen.se/gadda1.htmlLycka till!

  • kajsa36 1 november 2007

    :D min svärmor brukade göra gäddburgare som man åt i hamburgerbröd med sallad och remoladsås jätte gott.. man mal filead gädda tillsammans med lök till en färs blandar i grädde salt och peppar.. sedan formar man hamburgare som man vänder i ströbröd och steker... mums

  • evaldo 2 november 2007

    Skrivet av nilla.hemma den 3 dec 2004

    HejÄr det någon som har ett enkelt o snabbt recept på god gädda. Helst så man slipper sitta o bena den när man äter.

    Har du provat med pepparrotsgädda i ugn, det är gott fast det är en benig gädda.

  • MatAnders 2 november 2007

    Hej!

    Gäddan har ju en lite speciell smak och om du kollar på mitt recept senapspanerad fisk så passar den xtra bra just till gädda (kanske ta lite mer senap)
    Lycka till

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.