Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Remouladsås

  • 15 augusti 2000

    Är det någon som har ett gott receptpå remouladsås? Jag har prövat en del men ingen blir så god som jag vill ha den.

  • 15 augusti 2000

    Finhacka ca 125 g pickles. Blanda med 1 dl majonnäs, 1/2 dl gräddfil, kapris ca 3 msk och krydda med salt och peppar. Blanda efter smak, en del vill ha mer eller mindre pickles och kapris, men det brukar bli gott!!

  • 16 augusti 2000

    En god remouladsås som jag brukar göra 3dl gräddfilnågra msk bostongurkanågra msk majonässalt, vitpeppar, curry och dragon jag vet inte exakta mängderna men smaka avså blir det bra

  • 17 augusti 2000

    Till 4 port: 2 dl majonnäs2 msk klippt persilja2 msk körvel1/2 tskdragon1 tsk hackad kapris1 msk hackad ättiksgurkaev 1 msk ansjovisspad,ev 1/2 dl lättvispad gräddeBlanda alla ingredienserna!Hälsn M S-L

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.