Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Sökes-billiga maträtter!!!!

  • Gnurf 5 december 2008

    Linssoppa är gott, billigt OCH näringstätt :D Fräs några finhackade lökar i en skvätt olja, tillsätt vatten, ett paket linser, några buljongtärningar, salt, peppar, några skvättar chilisås, ett paket passerade tomater. Koka 15 min...klart! Jag brukar även fintärna en bit kassler och fräsa med löken samt annat som ligger å skräpar i kylen; paprika, purjo etc....

    Lägg till hembakt bröd med skivat ägg så har du en komplett måltid ur alla synvinklar.

    Palt är billigt, gott och mättande. Det vet varenda norrlänning sen barnsben...:D

    Köp massor med rotfrukter när de säljs för 1,99kr/kg....tärna, strimla och frys in. Bara att plocka fram och berika dina maträtter med. Samma sak kan man göra med paprika när den säljs billigt i skördetid. Så gör jag iaf...:D

  • Glitterfia 2 juli 2009

    Puffar upp tråden (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.