Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

strömmings recept......

  • Matglad-54 5 mars 2009

    (H) Erat bästa strömmings recept .......

  • Gnurf 5 mars 2009

    Bara lägga ihop dem med fransk senap och persilja emellan, panera och steka i äkta Smör. Kokt potatis, skirat smör och en pilsner. Enklare och godare blir det inte...(Y)

  • Okänd 6 mars 2009

    Strömmingsflundror med rödvinsrödlöksmör.
    Finns i min kokbok!

  • anluk 6 mars 2009

    Stekt strömming rakt av som paneras i ströbröd och ägg. Detta tillsammans med potatismos och lingon är underbart gott!*!

    Sedan har jag mammas inlagda strömming:

  • ros 6 mars 2009

    :)Här är ett förslag
    Strömmingsflundra
    servera gära hemmagjort potatismos till

  • Okänd 20 mars 2009

    Strömming, Östersjöns silver!
    I dag skall det bli kall inkokt strömming med picklesmajonäs och kokt mandelpotatis.
    Jag har tre olika recept på inkokt strömming, får se vilket jag väljer. Det kommer att landa i min kokbok så småningom!

  • festmaten 20 mars 2009

    Den här rätten tycker vi är jättegod. En lunch på terassen en härlig sommardag med den här mackan,mmmmmm......
    Skånsk strömmingsmacka med potatissallad

  • Okänd 27 mars 2009

    Skrivet av kalasmad den 20 mar 2009

    Den här rätten tycker vi är jättegod. En lunch på terassen en härlig sommardag med den här mackan,mmmmmm......
    Skånsk strömmingsmacka med potatissallad


    WOW!!
    Mån tro om den här mackan funkar om det snöar?
    Jag chansar, går och köper strömming i alla fall!

  • barabbas 27 mars 2009

    Den här strömmingen är alltid välkommen hos oss(L)
    (Y)Kryddpepparströmming(Y)

  • annelieberggren 27 mars 2009

    Detta är min favorit Stekt inlagd strömmimg och på mina tunnbröd.

  • Matglad-54 27 mars 2009

    (Y) Många mumsiga recept som jag måste pröva!! Tack för era bidrag!!!!!!!!!!!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.