Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tårta till flera

  • Tinaz66 18 februari 2008

    Har blivit ålagd att göra en tårta till min två grannar som fyllt 40 och vi blir ett 20 tal personer någon som har förslag till mig...har gjort marängtårta förut till födelsedagar, skulle pröva något nytt.
    Tack på förhand //T

  • ANNGUS1 18 februari 2008

    tårtbotten gjord i ugnens långpanna är ju alltid smidigt och sedan är det ju bara att dela den lägga i lite vaniljkräm i ett lager och sedan mosade jordgubbar och vispad grädde iett lager och sedan dekorera tårtan med fina jordgubbar ocg spritsad grädde enklare kan det inte bli mmmm sommar

  • gottsomsatan 18 februari 2008

    Håller med ovanstående..
    Jordgubbar å chokladpudding e en annan go kombination som fyllning.
    Funkar ihop med banan..ja det mesta..

  • Forsen 18 februari 2008

    Gjorde flera frysta Daim Cheesecakes till min 40-års fest, dom hade en strykande åtgång och gillades av både barn och vuxna och tog slut före princesstårtorna. Receptet hittade jag här på Matklubben inlagt av Askungen68. Att man kan gör dem nå´n dag i förväg är ju också smidigt, vill man gör dom festligare så kan man ju toppa dom med fina hallon innan servering.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.