Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tårta till svärmors 65 års kalas på söndag!

  • FruKarlsson 21 januari 2009

    Skulle behöva hjälp med lite tips på fina tårtor som skulle kunna passa till ett 65 års kalas. Själv jobbar jag mycket med MMF så om ni har fina bilder på tårtor att dela med er utav skulle jag vara väldigt tacksam. Har just nu en torr period och kommer inte på ett dugg.
    Tack på förhand/S

  • Wombat04 21 januari 2009

    Hej! Gå gärna in på mina recept och kolla min stora tårtavdelning. Tyvärr inga bilder (eller nästan inga), men du kanske ändå kan bilda dig en uppfattning. :)

  • The_mama97mia 21 januari 2009

    Vad du är snäll som gör tårta till svärmor...
    Jag vet att vi haft flera olika trådar med tårtdiskussioner - där har funnits massor med recept, tips och länkar. Sök på Matprat på Tårta så får du upp massor med tidigare tips!

  • Maahl 21 januari 2009

    Denna gjorde succé på nyårsafton
    Malins fudge- och chilitårta

  • annelieberggren 21 januari 2009

    Kolla gärna in min kokbok på TÅRTOR, jag har många med bilder.

  • LEDIVO 21 januari 2009

    Svärmor kommer bli glad.
    Här är ett recept på en mycket god och lättgjord tårta.
    Dekorerar gör du med hjälp av fantasi. I detta fallet skulle du bara med hjälp av choklad eller godis kunna skriva din svärmors namn och 65 år samt Grattis.

    Tårta á la Ann-Britt

  • mrsvain 22 januari 2009

    titta på www.cakecentral.com jag lovar du kommer aldrig gå ut därifrån.Lycka till jag har också lite bilder på facebook. Skriv svar här så får du adressen.

  • majamia 22 januari 2009

    Hej
    Här kommer några förslag från mig, hoppas att något kan fresta! :D

    God tårta med citronkräm

    Jordgubbstårta



    Axelvoldstårtan

  • FruKarlsson 22 januari 2009

    :) Tack för alla tips. Nu ska jag ta mig en nogrannare titt på dem innan jag åker till affären och handlar ingredienser. Ska bli så kul och få baka igen. Har inte bakat tårta sedan sonens dop den 5/10-08.
    /S

  • kiin 26 januari 2009

    Annars är det inte dumt att baka en vanlig kladdkaka gångra den med tre och släng den i långpannan, grädda,skär i rutor när kakan kallnat, spritsa en klick grädde på och dekorera med färsk frukt eller lite strössel på! Enkelt, gott och uppskattat!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.