Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tips på fyllning till fläskschnitzel

  • Lua 26 oktober 2008

    Ja som rubriken lyder, vad brukar ni fylla kött med.
    Allt annat men inte ädelost...:p

  • The_mama97mia 26 oktober 2008

    Kör en cordon bleu - en skiva skinka, en skiva ost, gärna emmentaler....

    Annars är kryddgrönt gott att ha mellan...

  • babbs 26 oktober 2008

    finhackad lök som fräses lite, mosa i ett par ansjovisfiléer krydda med peppar och rör ner riven ost, bind ihop med en äggula. Lägg på ena halvan av schnitseln, vik den andra över, panera oh stek,

  • lena_61 26 oktober 2008

    Plommonspäckad skinkstek,torkade och kärnfria. :p
    Eller skinkrullader med plommon och äpple. (Y)
    Lövbiff med en klick av din favoritost,jag tog pepparost det blev (Y)
    Om du inte vill fylla tex en skinkstek,eller en kotlettrad men vill få god smak på köttet
    så bryn det ,skölj ur stekpannan häll skyn över köttet och sen en hel påse plommon,koka i ca:1,5 tim.
    Du får en underbar såsgrund,det ska vara riktig grädde, sen är det bara att reda. (L)

    Lycka till..:D

  • LaJefa 26 oktober 2008

    Fräs skinka, champinjoner och purjolök. Lägg fräset på schnitzlarna tillsammans med en-två skivor vanlig ost typ gouda. Vik ihop och dubbelpanera dem. Stek på svag värme.

  • MatAnders 26 oktober 2008

    Jag skulle bara doppa dom i ägg och fransk senap och i ströbröd med ost och rökt skinka emellan och steka.

  • Tingeling13 26 oktober 2008

    Stek finhackad lök, vitlök och champinjoner blanda sedan med cantadou osten 4 sortes peppar. Mmmmmm riktig gott om man gillar kryddad mat :p . Annars kan man ju alltid byta osten till den man gillar bäst (Y) .

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.