Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Tips på grönsakstillbehör/ sallader!

  • 7201 13 februari 2011

    Detta är väldigt enkelt och som GODIS !!! Sussis smörslungade vitlöksmorötter(L)(L)(L)

  • 7201 13 februari 2011

    Detta måste ni också testa......(L)Honungsdressing

  • Vetebullen 13 februari 2011

    Denna sallad får en väldigt god smak av de rostade och sen krossade fröna


    Vitkålssallad med rostade frön

  • mattjejen 13 februari 2011

    Den här salladen slängde vi ihop en dag med det vi hade hemma... färsk spenat, minitomater, rödlök, avokado å fetaost... tog av oljan till fetaosten till dressing... mums så gott det blev... sen kan man ju ha i oliver, gurka lr vad man har hemma... sen solrosfrön lr nå nötter kan va gott att ha i oxå...

  • Cassiopeya 13 februari 2011

    Jag tycker det är gott att blanda rivna morötter och äpple som man toppar med lite färsk citronsaft!

    Den gamla hederliga salladen - isbergsallad, gurka, tomat - brukar jag variera med lite oliver, melon av olika smak och färg, ananas, konserverade mandarinklyftor eller kanske granatäpplekärnor. Mumsigt och gott! Var och en får sedan krydda med vinäger, olja eller salladskrydda efter smak och tycke :)

    Olika ostar som mozarella och fetaost är välkommet i sallader. {beauty}

    Det enkla är oftast det godaste; smörslungade sockerärtor, sugarbeans, haricot vertes, grön färsk sparris, rödbeta mm är nog det absolut godaste som finns :D

  • hillan66 13 februari 2011

    En jättegod vitkålsallad!

    Anna sallad

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.