Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad åt du till frukost idag?

  • lliilllina 7 januari 2011

    Vad åt just Du till frukost idag?
    Var det kanske bacon och äggröra? Eller var en varm god rostmacka med en underbart god ost på?
    Jag vill veta vad Du åt till frukost :)

    Idag åt jag en frukost som bestod av ett par mörka skivor Längtan och till det en varm kopp med te, njutning till max säger jag!

  • Marre73 7 januari 2011

    Idag blev det kaffe med hembakt vörtbröd med stark ost på(Y)

  • lliilllina 7 januari 2011

    Låter super gott :)

  • kammy 7 januari 2011

    Jag åt bara yoghurt och drack kanelte till det. Inget "kulinariskt" precis;)

  • lliilllina 7 januari 2011

    hehe, men som man säger "bara för att det är svårare, betyder det inte att det är godare" ;)

  • tojve 7 januari 2011

    Musli, fil o jordgubbssylt tillsammans med en skiva hembakat bröd med prickekorv och ett glas apelsinjuice. Frukost är underbart!

  • Amika 8 januari 2011

    keso med rökt skinka, dill och purjolök på macka med juice till. :)

  • puhbjornen 8 januari 2011

    Frukost, vad är det?

  • Cassiopeya 8 januari 2011

    Idag blir det yoghurt, te, juice, kaffe, rostbröd, skinka, tomat, kokt ägg och var och en får ta vad den vill ha :)

  • asasto 8 januari 2011

    Brukar äta naturell yoghurt med osötad müsli på, men jag är hos mina föräldrar just nu och de har ingen yoghurt hemma så då fick det bli en ostmacka + en salamimacka + kaffe

  • majamia 8 januari 2011

    laxmacka och en macka med kitost med marmelad, katte och passionsfrukt juice. Mums! :)

  • siggemums 8 januari 2011

    Samma som vanligt: En tallrik lättfil med den här jättegoda muslin:
    Supergod Musli.

    Jag följer receptet på ett ungefär och efter att jag rostat den i ugnen blandar jag i Rågfras-kuddar och All Bran-flakes.(Y)
    Till det två koppar svart kaffe och det är viktigt att det i kaffekopp och inte i en tjock mugg{stop};)

  • HalleHelena 8 januari 2011

    Jag njöt en stor tallrik mannagrynsgröt med en stor klick äkta smör till!{eat}

  • marrehei 8 januari 2011

    Idag blev det kaffe, nybakat (hembakat) franskbröd med ost och gurka. Kokt ägg och juice...

  • Hilmer54 8 januari 2011

    1 kopp Gyllenhammars havremust med en klick smör i.
    1 smögås av Leksands fäboknäcke surdegsbröd och lagrad greve på.
    Kaffe

  • annalena514 8 januari 2011

    tekaka med kallrökt skinka o kaffe(Y)

  • lena4 8 januari 2011

    Hur onyttigt som helst.
    Skogschoklad, rostad macka med apelsinmarmelad och ost.

  • lillamagggen 8 januari 2011

    idag blev det 2 st skinkmackor m. senap och 1 st äggmacka med sill...........ett glas nyponsoppa o kaffe......

  • Luotte 8 januari 2011

    Jag åt 2 frallor (får leverans till ytterdörren varje lördagsmorgon från ett bageri). Till det drack jag ett glas filmjölk.

  • Hilmer54 8 januari 2011

    Skrivet av Luotte den 8 jan 2011

    Jag åt 2 frallor (får leverans till ytterdörren varje lördagsmorgon från ett bageri). Till det drack jag ett glas filmjölk.


    Lyxit m leverans från bageri(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.