Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad frossar du i just nu? Säsongsvariation...

  • pedalen1965 21 september 2009

    Plommon, plommon, plommon!!! :p

  • Lennart_58 21 september 2009

    Skrivet av Annafbg den 11 aug 2009

    Just nu: plommon. Lite farligt att frossa i, men svårt att motstå!


    Ja, ha ha. Men är man själv några dagar kan man passa på, men inte för många, man tål inte ens sig själv efter 20st.
    Likadanant efter 8st små små päron, ha ha.

  • boz1965 21 september 2009

    Just nu sitter jag här vid datorn och "mumzar" på fläskkorv, potatis och pepparrotssås.

  • boz1965 21 september 2009

    Skrivet av Lennart_58 den 21 sep 2009

    Skrivet av Annafbg den 11 aug 2009

    Just nu: plommon. Lite farligt att frossa i, men svårt att motstå!


    Ja, ha ha. Men är man själv några dagar kan man passa på, men inte för många, man tål inte ens sig själv efter 20st.
    Likadanant efter 8st små små päron, ha ha.


    Det blir så lustiga ljudeffekter då... :D Likadant med ärtsoppa och bruna bönor. (Y) Undrar varför katterna springer och gömmer sig... :(

  • Siga 21 september 2009

    Jag frossar i gröna vindruvor - dem är så söta o goda :) Och idag hade ju Hemköp druvor bara för en tia per förpackning :p

  • lena4 21 september 2009

    Jag frossar också i vindruvor, men egna från växthuset.
    Max 5 plommon per dag.
    Och egna morötter från landet på längden och på tvären.
    Har kokat äppelkräm idag,,,(Y)

  • The_mama97mia 21 september 2009

    Mmmmm morötterna är så fina nu... Jag slantar fint o serverar som sallad med lite vinäger, persilja, salladskrydda, peppar från kvarn o lite olivolja på. Sååååååå gott.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.