Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vad gör jag för fel?

  • Josses 10 maj 2010

    Vad gör jag för fel när jag ska lägga in ett sparat recept i "vad blir det till middag..."?
    Har lyckats en gång men inte nu, gör som det står men det kommer inget recept, bara numret.
    Jag blir tokig!!!

  • Okänd 10 maj 2010

    Skrivet av Josses den 10 maj 2010

    Vad gör jag för fel när jag ska lägga in ett sparat recept i "vad blir det till middag..."?
    Har lyckats en gång men inte nu, gör som det står men det kommer inget recept, bara numret.
    Jag blir tokig!!!


    klickar du i mitten mellan receptrecept och skriver numret där?

  • sikaal 10 maj 2010

    Skrivet av Josses den 10 maj 2010

    Vad gör jag för fel när jag ska lägga in ett sparat recept i "vad blir det till middag..."?
    Har lyckats en gång men inte nu, gör som det står men det kommer inget recept, bara numret.
    Jag blir tokig!!!


    Har du kollat siffrorna? Jag har kollat en massa recept, med något med 6 siffror har jag inte hittat.
    Hoppas du kommer på felet

    Titta i "vad blir det ...." får du se om jag hittade rätt recept. I så fall hade du fått med en siffra för mycket.

  • ros 10 maj 2010

    Skrivet av Josses den 10 maj 2010

    Vad gör jag för fel när jag ska lägga in ett sparat recept i "vad blir det till middag..."?
    Har lyckats en gång men inte nu, gör som det står men det kommer inget recept, bara numret.
    Jag blir tokig!!!


    Hej!
    Skriv receptets nummer med 5 siffror mellan][
    LCHF Kycklingpanna med champinjoner och tomater

  • Josses 10 maj 2010

    Tack alla snälla ni här på matklubben.!!!
    Det var ju en siffra för mycket ser jag nu men varje gång jag tog upp receptet så såg jag alltid 6 siffror, tyckte det var lite konstigt med 6 siffror eftersom det bara finns drygt 70.000 recept här.
    Får skylla på att jag är trött efter en lång arbetsdag och börjar komma till denna ålder när armarna inte räcker till...:s:)

  • Josses 10 maj 2010

    Ni är bara BÄST!!!!!!!!!!!!!!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.