Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Veckans meny

  • Nhg9 28 april 2011

    Sitter och försöker komponera ihop en veckomeny för kommande vecka, men jag har INGEN inspiration och INGA ideér!
    Hjääälp!!

  • The_mama97mia 28 april 2011

    hej, ja du jag känner igen mig!
    När jag känner så där så går jag IN på tråden Vad ska du ha till middag, eller Senast provade recept och bläddrar....
    Här försöker jag anpassa lite efter vad barnen för i skolan så att det inte blir korv två ggr per dag eller fisk.

    Sedan brukar jag ta hjälpa av reklamen, men den får jag inte förrän på måndag. Dvs extraerbjudanden....

    edit: jag hade skrivit går jag inte på... nu står det jag går IN på... tråden... för att få inspiration. Så klart!

  • helenepe 28 april 2011

    Jag brukar trycka på slumpknappen på sambons blogg: fotodieten.wordpress.com

  • The_mama97mia 28 april 2011

    Sen kan man ju bli hjälpt av att bestämma sig för typ av rätt -
    en dag Fisk
    en dag soppa
    en dag vegetariskt
    en dag pasta
    en dag kyckling

    och jag brukar alltid behöva ha en dag - rester... "vad kylen bjuder"

  • bigganv 28 april 2011

    Jag brukar titta vad som finns hemma, i kyl och frys. Sedan försöker jag ha, precis som mama97mia, en fisk- en soppdag osv.......

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.