Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vegan - pålägg?

  • enAnnan 23 augusti 2008

    Ica har definitivt Tartex, om ni inte är en väldigt liten butik. Sedan borde ni även ha en som kan lite mer om veg.produkter, likväl som man har en som är ansvarig för allergiprodukter.

    Annars kan du ju hälsa chefen att det hör till Icas policy ;)

    Mosad avocado håller jag på!Med svartpeppar. Naturligt och inte behöver personen ifråga köpa hem en massa produkter som bara står kvar sedan.

  • Chillfors 24 augusti 2008

    Ja, nu vet jag att vi har. :)
    Är själv inte på den avdelningen, och har inte vart på jobbet på nån vecka, så messade en av arbetspolarna och frågade och han kunde minnas sig ha sett grönsakspålägg på tub bland konserverna :)

    För ja, jag kände ju att med tanke på storleken på vår butik att det borde finnas :)

    Är ju själv inte vegan men väldigt förtjust i avokado. har dock inte ätit det med svartpeppar förut, kanske man skulle ta coh testa någon dag!

  • cyan 24 augusti 2008

    Sesampasta (Tahini) är rätt gott på macka - enkelt att ha hemma och perfekt för en vegan.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.