Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

vegetariska recept på allt från husmanskost till mackor

  • thinas-vegmat 15 mars 2012

    hej alla.
    jag är ganska ny här, men tänkte bara upplysa om att inne hos mig kan ni som har vegetarianer i familjen/vänskapskretsen och kanske vill bjuda dom på något gott kan titta in hos mig.
    alla mina recept är nämligen vegetariska, som jag laborerat fram under dom ca 15 år jag inte ätit kött.
    många recept kan dessutom göras veganska genom att byta ut ingredienser.

    inte så många recept ännu (4 eller 5 tror jag) men jag kommer lägga upp fler.

    vill ni ha förslag på hur man gör en viss rätt vegetarisk så är det bara att fråga! :)

  • bibicarlsson 2 juli 2012

    Tänker definitivt titta in på din sida. Har en dotter som blev vegetarian när hon var 3 år, hon fyller 30 i år. Det är lite svårt att hitta på nya och spännande maträtter till henne.
    Ha en skön sommar <_<
    Hälsningar bibi

  • sju 2 juli 2012

    Jättebra, jag har nyligen börjat äta helt vegetariskt och behöver tips. :)

  • anluk 2 juli 2012

    Åh ska genast rusa in på din sida - har två döttrar som är vegetarianer och ibland tryter fantasin

  • estrid1 2 juli 2012

    sushi lät ju kul.Det skall jag nog testa någon gång.(Även om inte jag eller någon jag känner är vegetarian)8-|

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.