Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vegeterianhjälp!

  • Eery 5 mars 2010

    hej!

    Ska ha hem syrran på middag imorgonkväll (innan vi ska ut och dricka öl och titta på folk). Hon är vegeterian och jag har absolut ingen idé om vad jag ska bjuda på. Det får gärna vara nått som man kan sitta och äta på en stund men inte för "plockigt".. nån som har tips och ideér att dela med sig av?

    Trevlig helg

  • Gnurf 5 mars 2010

    Gör 2 olika pajer bara, i springform...brukar rymmas i en vanlig ugn samtidigt. Kanske med broccoli/ädelost respektive en Västerbottenspaj. Fast hon kanske inte äter ägg eller mjölk heller!??

  • Eery 5 mars 2010

    jodå... hon äter allt som man inte behöver ta livet av djuret för att få... och blodpudding
    fast det känns ju inte vidare festligt:O)

  • Mistys 5 mars 2010

    Vad ska ni äta ? Är ju alltid trevligt om man får något liknande så alla smaskar på ungefär samma sak. Så har vi tyckt iallafall.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.