Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Viktväktarmat

  • tulla 6 september 2008

    Är det någon som har recept på en god vitkålssoppa som innehåller tex mjölk?:D
    Hade varit guld värt.

  • majamia 12 oktober 2008

    puffar upp denna tråden. Hoppas att jag snart är tillräkligt motiverad till en förändring (Y)

  • anluk 12 oktober 2008

    Skrivet av majamia den 12 okt 2008

    puffar upp denna tråden. Hoppas att jag snart är tillräkligt motiverad till en förändring (Y)


    Håller oxå som bäst att försöka motivera mig själv, har iallafall börjat med att samla in recept.... En början iallafall:o

  • majamia 12 oktober 2008

    Skrivet av anluk den 12 okt 2008

    Skrivet av majamia den 12 okt 2008

    puffar upp denna tråden. Hoppas att jag snart är tillräkligt motiverad till en förändring (Y)


    Håller oxå som bäst att försöka motivera mig själv, har iallafall börjat med att samla in recept.... En början iallafall:o


    Samma här, då kan vi kanske puscha varandra och följas åt här på en tråd! Tillsammans är man starkare :D(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.