Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Vill tacka alla

  • marielotta 30 juli 2009

    för alla recept som jag lägger till i min kokbok. Kommenterar givetvis när jag provat, men med så många goda smarriga recept, som här finns, så tar det tid(H)
    Matklubben är en toppensida med mycket inspiration tycker jag.

  • kattgnag 30 juli 2009

    Jaa tack! :) Verkligen!
    Och jag vill också passa på att tacka alla för alla MYCKET användbara och goda råd/tips som jag fått härifrån!(Y)(L)
    Väldigt positivt inställd till den här klubben:D

  • mattjejen 30 juli 2009

    Håller med dig marielotta!

    MK är en riktigt bra inspirationskälla (Y) och funderar man över något e det bara att fråga å man får många bra svar :D.

    Säger Tack till alla på MK för mumsiga recept (L)

  • millasmamma 31 juli 2009

    Här får man massor av bra tips.
    En av mina favoritsajter.

  • Jessika 31 juli 2009

    Passar också på att tacka för alla fina recept jag hittat. (Y) (Självklart betygssätter och kommenterar jag så snart jag provat ett recept.)

    MK är överlägset den bästa matsajten jag hittat.:D

  • zudette 31 juli 2009

    Vill oxå passa på att skicka ett tack - både till alla medlemmar som skickar in recept och tipsar och bidrar till inspiration och till de som kämpar med administrationen men också till godkännarna där jag vet att många lägger både själ, hjärta och tid för att det ska bli så bra som möjligt!

    Jag kan inte låta bli att inte bara skicka ett tack utan en hel millioon!!!!!

    http://www.oqss.com/oqss25/survey/UserData/U20/thankyou.swf

  • ros 31 juli 2009

    :)Jag instämmer till fullo

    Visst är det en bra matsida med ca 226 500 medlemmar och ca 64 500 smarriga recept att välja bland.

    Vilken inspirationskälla som vi alla bidra till med att skicka in recept och tips.

    Undrar man över något, så är det ofta man kan få snabb hjälp på tips och idéer.

    Ett stort tack till alla inblandade: medlemmar, godkännare och ni som fixar att allt fungerar så bra.

    En stor sommarkram ifrån Ros(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.