Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

dekoration

  • bolla85 11 november 2007

    som sagt så ska jag nu börja jobba på ett nytt ställe första december. Jag kommer få vara ensam kock och sköta allt som har med maten att göra..... en sak som jag inte kommer på vad de hetter är det där gröna man brukar dekorera uppläggningsfaten med på julborden.. ser ut som små gröna buskar kan man säga. det är inte enris jag menar nu:) måste veta så jag kan beställa någonstans.

  • MrsC 11 november 2007

    Är det GRÖNKÅL du tänker på?

  • bolla85 11 november 2007

    nä tror inte de

  • MrsC 11 november 2007

    Kolla upp den här länken om bilden är familjär:

    http://www.livsmedelssverige.org/livsmedel/vegetabilier/gronsaker/gronsaker_gronkal.htm

  • matvraket 11 november 2007

    Kan det vara lummer du är ute efter? Eller mistel? Spännande med nytt jobb iaf! Lycka till! (Y)

  • bolla85 12 november 2007

    de var grönkål :D fick för mig att de hette något annat.

  • MrsC 13 november 2007

    Roligt att kunna hjälpa till !
    Lycka till med nya jobbet :)

  • evaldo 13 november 2007

    Skrivet av bolla85 den 11 nov 2007

    som sagt så ska jag nu börja jobba på ett nytt ställe första december. Jag kommer få vara ensam kock och sköta allt som har med maten att göra..... en sak som jag inte kommer på vad de hetter är det där gröna man brukar dekorera uppläggningsfaten med på julborden.. ser ut som små gröna buskar kan man säga. det är inte enris jag menar nu:) måste veta så jag kan beställa någonstans.

    Flera kockar ju sämre soppa heter det ju, så det går nog bra MVH evaldo(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.