Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Jag vill ha tips på små rätter till Glöggbuffé

  • AnitaS 21 november 2007

    Hej alla matintresserade!

    Idag fick jag äntligen tag i Blossa 07. :p Har även köpt småflaskorna och vill nu ordna en glöggbuffé med glöggsmakarkväll.
    Har någon av er tips på smårätter till buffén?
    Helst med julsmaker förståss.

    Visst är det fantastiskt med alla smaksatta glöggsorter som finns ute. Har du någon favorit?

    Mys med ljus och glögg i kall och mörk november. (L)

  • morgana 22 november 2007

    Hej själv!
    jasså de har blivit utsläppta nu...
    jag ska smaka tindra sockerfri som jag har läst om, få se hur den är
    mys mys (L)

  • Lena 22 november 2007

    Vi brukar köpa duven kroks glögg både vit och röd båda är lika goda. (på systemet) prova du ångrar inget kan jag lova. (jag föredra den vita mer) mvh Lena(Y)

  • pehrzonflickan 22 november 2007

    Smårättere till glöggen...hm, jag tänker på lite kallskuret. Så som gravad lax, någon sill, skinka eller pastrami, ostar och ett par olika brödsorter. Var och en kan plocka av detta och göra sin egna "glöggmacka" med egen smak. Någon röra som topp på detta, kanske rödbetssallad. Blossas glögg är den bästa...mmmm, vad gott! Kan gärna bli för mycket.

  • Boddan 22 november 2007

    Pepparkakor med ädelost, är ju bara så gott:p Men vet inte om det passar på ett buffebord....

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.