Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

JULGODIS!!!!

  • Camen88 1 december 2007

    Vi kan behöva alla recept som finns för jag äter upp allt innan julafton annars :p

  • Okänd 1 december 2007

    Jag är dålig på att göra eget godis.Kanske jag ska ändra på det i år nu när ni kommer med så mycket gottiga recept.:p

  • Okänd 1 december 2007

    Hej!Har lagt in recept på bananfudge och microknäck idag.Ska väl godkännas först.:)

  • angeleye82 1 december 2007

    http://www.recepten.se/kategori/julgodis.html

    http://www.julgodis.se/

    massa gott:)

  • anluk 4 december 2007

    Leila skall visst visa sitt bästa julgodis på TV4+ imorgon onsd (5/12). Kan vara sevärt!:p

  • farmoringer 4 december 2007

    Jag gör aldrig något julgodis. Vi äter lite choklad typ paradis sen blir det inte så mycket mer. Förr gjorde jag både risbräck, knäck och kola men alttid kvar. Så därför känns det inte som nån ide att göra...

  • Tillberga 4 december 2007

    jag har i dag lagt in vårat bästa julgodis
    frukt o nötkulor
    nästan lite nyttigt(L):p

    Måd

  • divinita 4 december 2007

    Boddan, behöver lite tips på "present" choklad. Hur gjorde du dina strutar?

    Någon som vet om inte tryffel och annat godis som ska kylas i kylen hinner smälta innan man ger bort det?

  • marialm 4 december 2008

    Har just lagt in ett recept på kola och ett på tomtenougat. prova dem. de finns i min kokbok. Lycka till.

  • Bodil56 5 december 2008

    Här är ett recept på Hasselnötsknäck med både hasselnötter och pistagemandlar.
    (Y)Hasselnötsknäck

  • imse 5 december 2008

    Ja nu har jag det provlagat det godaste godiset för i år. Nya smaker och tillverkat på jättefina råvaror. De smakade bara bättre och bättre för var dag. Måste göra en ny omgång till julhelgens fest=)

    http://mimmismat.wordpress.com/2008/11/28/aprikos-och-apelsinpraliner-i-adventstid/

  • Tingeling13 5 december 2008

    Jag har massor av gott julgodis i min kokbok.
    Välj då juligt, mmmmmmmmmmmmm

  • K-kristina 5 december 2008

    Hej vore bra om ni la in länkarna direkt i inläggen så slapp man sitta och leta igenom en massa rubriker . Jag ska se om jag hittar igen mitt kolarecept .Återkommer i så fall(Y)

  • K-kristina 5 december 2008

    Hej vore bra om ni la in länkarna direkt i inläggen så slapp man sitta och leta igenom en massa rubriker . Jag ska se om jag hittar igen mitt kolarecept .Återkommer i så fall(Y)

  • monac 5 december 2008

    okey...jag gör det!:)

    lade in det i en annan tråd men det tål att repeteras....

    vitchoklad bräck med russin & nötter

  • imse 5 december 2008

    monac, du frestar min godisgom :)

  • ros 5 december 2008

    vi äter inte så mycket julgodis
    Men knäck måste vi ha och i år ska vi ha
    Vinterfudge med mörk choklad

  • Roggan 6 december 2008

    Julgodis och julgodis... här kommer de jag lagt in här. Syndigt gott!!!(Y)
    Fransk nougat
    Lakritspengar

    Turkish delight
    Vingummi

  • frucaos 6 december 2008

    Vegas chokladkarameller

  • xErikax 16 december 2008

    kolla in mitt recept på torkade aprikoser i choklad! Jättegoda och enkla att göra :D

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.