Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Julskinka

  • Okänd 25 december 2007

    Hej och god fortsättning på helgen.Är nyfiken på märket på era julskinkor.Vi var sent ute pga.magsjuka så vi köpte Icas skinka och blev jättenöjd.Hur nöjda är ni?Förra året köpte vi Sohlbergs skinka och den var en delikatess.

  • evaldo 25 december 2007

    Jag vet inte vilket märke våran julskinka hade. Vi köpte den på City Gros och den blev väldigt god när vi bakade den i ugnen.

  • 25 december 2007

    Alviks skinka (från Luleå) den var jättebra!

  • Tillberga 26 december 2007

    köpte en färdikokt från Coop
    den var/är så god

  • anluk 26 december 2007

    Köpte en färdigkokt på Ica av billigare märke och den var KANON!!!!

  • farmoringer 26 december 2007

    Köpte först en scan tror jag det var ochden var bra. Den som är i gång nu är en pärson skinka den var lite torrare sen har jag en som ligger och väntar och det är en hugossons.lokalproducarat. och den vet jag inte ännu..

  • Deeessan 15 januari 2008

    Jag vet inte märket, men vi äter inte nöt- och fläskkött i vår familj så vi brukar äta kalkonskinka på julen i stället för vanlig skinka. Det är jättegott(Y).

  • evaldo 15 januari 2008

    Minns inte men den var god

  • Lena 15 januari 2008

    Vi köpte gris så vi tog ut skinkan bort i den och lämna in den för sprutning (bara så god mm)
    :p

  • Amber 15 januari 2008

    Vi har testat lite olika skinkor men Willys egna har vart den som vart mest populär här hemma.

    Scans har fått bottenbetyg.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.