Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

NU SKA X-TRA KILONA FRÅN JUL BORT!!

  • Tillberga 22 januari 2008

    Skrivet av lennali den 22 jan 2008

    Skrivet av Queenie den 22 jan 2008

    Att sitta framför datorn och skriva, då motionerar man fingrarna i alla fall, det är alltid nåt. :-)


    Ja, då är vi i allafall två som utövar detta sätt att motionera på.


    såg på Go Kväll att man skulle börja i de lilla :)
    och inte sätta upp för höga mål :p

  • tina62 22 januari 2008

    (Y) Det blir några rundor med hundarna, sedan kan man i veckorna laga mat ex viktvärktarmat eller smalmat och sedan unna sig något på helgen.
    Det har fungerat på mej.(Y)

  • styvan 23 januari 2008

    Jag gympar 3 ggr i veckan det är bl.a Africa gympa, Intensivgympa och Medel +. Går varje dag ca 1 1/2 timme och yogar så gott som varje dag, men inte hjälper det, här går vikten upp ändå under julen. Jag tror kroppen har vant sig vid motionen efter alla år man har utövat den. Det gäller nog att försöka hitta på nya aktiviteter som den inte är van vid (vad det nu kan vara). Sprungit har jag oxå gjort men fy det är sååå tråkigt. Spinning höll jag på med i många år men det är lika tråkigt som att springa, näe.. man vet inte vad man ska hitta på härnäst...man kanske ska börja ta det lite lugnt istället??:D

  • Jessika 23 januari 2008

    2-3 pass i veckan på gymmet är mitt sätt att försöka få ordning på motionen. Bodystep som är ett konditionspass på stepbräda ena dagen och bodycombat och core en annan dag.

    Favoriten just nu är Bodycombat -konditionspass med övningar från boxning, karate, kung-fu och thaiboxning. Superkul och ett perfekt sätt att bli av med stress och irritation. Man är alltid på gott humör efter det passet.

  • 23 januari 2008

    Det är både fördelar och nackdelar med att vara hundägare. Så många att jag bara tar upp 1 fördel...Du måste ut och gå.
    Jag vet att många hundar är nöjda(???) med att få promenaden som blir till och från hundgården, men jag tror dom är nöjdare med en promis varje dag.
    I ur och skur, plus och minus grader. Här blir det minst 30 min upp till 1 tim varje dag. Det konstiga är att efter 22 år med hund har det blivit en vana :D och är det någon dag den där turen inte blir av, ja då känns det lite konstigt vid sovdags.
    Ikväll var det minus 27!!
    I övrigt pysslar jag inte med någon form av motion, jobbar nu på en liten lunchservering och där hinner man med X antal km varje dag.Det känns som det räcker :)

  • Amika 24 januari 2008

    Skrivet av zarre den 22 jan 2008




    :p"I have the body of a God...too bad it's Buddha".:p


    *asg*
    Ja ja... JAg skulle hellre krama buddha än jesus iallafall. Eller oden för den delen. :D:p

  • evaldo 24 januari 2008

    Vi har börjat med att äta mera bönor, grönsaker och linser och minimalt med pasta, ris och potatis.
    Det finns så mycket att välja på ang bönor och linser som smakar lika bra.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.