Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Påskmiddag

  • JessicaM 19 mars 2008

    Ja nu är det så dags för påsk och massa god mat igen... MEN hur gör jag en fin påskmiddag utan att få det att likna julbordet för mycket.... Förrutom att ställa ut lite ris och kycklingar... :)

  • Lindanemon 19 mars 2008

    ja du, förstår att du tänker på påskbordet med en massa smått och gott. Tyvärr har jag inte så stor fantasi när det gäller smårätter. Men i år hade jag tänkt laga till en lammstek som middag en av dagarna. Därför är jag intresserad av det bästa lammsteksreceptet :p
    Väntar med spänning...

  • JessicaM 19 mars 2008

    Tyvärr har jag inget recept på lamm till hands... men du förstod vad jag menade... lite "nya" rätter och inte bara Janssons....

  • monel 19 mars 2008

    Målade ägg, omeletter, äggröra

  • nina61 19 mars 2008

    något som är gott till typ lite kall skinka är ett recept som jag fått på dagis. Fräs en purjolök i bitar i lite olja så den får fin färg. Blanda kaviar ca. en halv tub med 3 dl grädde går bra med den magra varianten . Rör ihop och blanda ner purjon. in i ugnen på 175 grader till du ser att den fått färg ca 25 min.(Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.