Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Saffran 2011

  • Jelena3 29 november 2011

    Hej alla glada bagare!
    Vill tipsa om bra pris på saffran, 10:- för 0,5 g på apotek Doc Morris. Lycka till med julbaket!

  • UBO5011 29 november 2011

    Har du testat kvalitén, var den bra?

  • jollo10 30 november 2011

    Vi säljer kvalitets saffran i klassen, Spansk Saffran, 1,5 gram, 79 kr

  • gimmiahug 1 december 2011

    Bor man i Malmö kan man få finfin saffran i nästan alla småbutiker på Möllan.... jag fick två gram av helt underbar saffran (omald) för 40:-!

  • pleta 2 december 2011

    Skrivet av gimmiahug den 1 dec 2011

    Bor man i Malmö kan man få finfin saffran i nästan alla småbutiker på Möllan.... jag fick två gram av helt underbar saffran (omald) för 40:-!


    Really? Jag har bott i Malmö hela mitt liv och alltid köpt min saffran på apoteket(för att Willys och Maxis mest är blä)... känner mig lite dum nu! :p

  • gimmiahug 12 december 2011

    Skrivet av pleta den 2 dec 2011

    Skrivet av gimmiahug den 1 dec 2011

    Bor man i Malmö kan man få finfin saffran i nästan alla småbutiker på Möllan.... jag fick två gram av helt underbar saffran (omald) för 40:-!


    Really? Jag har bott i Malmö hela mitt liv och alltid köpt min saffran på apoteket(för att Willys och Maxis mest är blä)... känner mig lite dum nu! :p



    Haha varför känna sej dum? Ingen vet allt bara sådär :) jag tror att min nyfikenhet servar mig väl ibland; första gången jag köpte saffran på Möllan var faktiskt efter alltför många Möllan-öl då jag fick för mej att HÄR, här finns saffran (fråga inte). Och det fanns, och det var billigt, och BRA! Sedan dess handlar jag bara saffran där. Alla de små butikerna har (undantaget de asiatiska antar jag ;).

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.