Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Asiatiskt i Göteborg?

  • 1 september 2000

    Någon som har bra tips på asisatiska mataffärer i Göteborg så skulle jag bli jätteglad!/S

  • 3 november 2000

    Hej!Curry House i Haga är ett måste. Där finns alla världens kryddor och såser.Haga Nygata heter gatan.Ett besök där är ett måste. Du kommer inte att bli besviken!

  • e_p_a2000 12 november 2007

    Orienthuset i gamlestan vid gamla göfab. Mellan gamlestan och hjälbo. De har allt möjligt.

  • anluk 13 november 2007

    Curry House är också ett tips jag kan ge! Kanon!(Y)

  • hanseric 15 januari 2008

    Finns ju hur många som helst. Vilken som är bra är en annan femma. Den mest klassiska ligger på Östra Hamngatan bakom börsen, mittemot Nordstans östra entré - Hung Fat Trading.

    En annan rätt bra, som jag inte minns vad den heter, är en i källaren mittemot Åtta glas.

  • Kathe1 24 oktober 2008

    Mycket sent inlägg men ändå: mitt emot f d Sociala Huset, numera Lärarhögskolan och bredvid frisörsalongen, ligger en rätt liten asiatisk affär. Visst finns det fler och med större sortiment MEN vad jag gillar med dessa trevliga människor är att de talar bra svenska och alltså förstår mina ibland omöjliga frågor. De kommer gärna med tips på hur man använder livsmedlen vilket jag tycker är värdefullt, så gynna dem gärna. Och så har de alltid färsk frukt och grönsaker på utsidan till rimliga priser.
    Vänliga hälsningar Käthe!

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.