Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Saluhallen i Västerås

  • havrepuffen 1 december 2008

    För ett tag sedan fick Västerås en saluhall - en saluhall av klass, tycker jag! Varje gång jag åker till Västerås försöker jag gå in där och handla - dom har en hel del, det är fräscht och mycket trevlig och kunnig personal. Stort plus för alla ekologiska och krav-märkta livsmedel - största delen av produkterna är närproducerade. Här handlar jag gärna och kan varmt rekommendera ett stopp här! Nu är bara frågan när Gävle (där jag bor) får en saluhall?

  • memle 6 februari 2009

    Låter jättetrevligt med en saluhall i Västerås, har bott där under en period o saknade saluhall.
    Petterssons grönsaker fanns ju som var mycket bra men trevligt med blandning. Var finns den sauhallen?

  • Tillberga 6 februari 2009

    saluhallen ligger i "gamla posten" nere på stan

    jag trodde nog att den kulle bli större
    och att de skulle bli fler affärer liksom
    nu är de ju "bar" en

    men man får vara glad åt de lilla
    Erikssons frukt o grönt finns inte längre för de var väl den du tänkte på
    vid apotekarbron

  • havrepuffen 6 februari 2009

    Synd att Erikssons på Apotekarbron stängde igen, saknar verkligen den affären. Var i Västerås kan man nu erbjudas ett stort sortiment av choklad?

  • Kakburken 7 november 2010

    Skrivet av havrepuffen den 6 feb 2009

    Synd att Erikssons på Apotekarbron stängde igen, saknar verkligen den affären. Var i Västerås kan man nu erbjudas ett stort sortiment av choklad?


    Kan varmt rekommendera Mälarchocolaterie som ligger i konserthuset. Kanske inte ett enormt sortiment av choklad men ack så gott :)

  • Mistys 7 november 2010

    Vi har en fin en i Uppsala med olika affärer/diskar för olika saker. Välkommna dit om ni har vägarna förbi.

  • JennyV 7 november 2010

    Spännande!! Måste besöka saluhallen nästa gång jag hälsar på svägerskan i Västerås, tack för tipset!

  • havrepuffen 7 november 2010

    Skrivet av JennyV den 7 nov 2010

    Spännande!! Måste besöka saluhallen nästa gång jag hälsar på svägerskan i Västerås, tack för tipset!


    Hej JennyV!

    Tyvärr har saluhallen i Västerås slagit igen, det var ett tag sedan. Tråkigt.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.