Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Stockholm

  • 2 september 2000

    Handlare och handlare, men Östermalmhallen är alltid värt ett beök, både för helgshoppingen, presenter och inspiration!

  • lenastephanopoulos 21 januari 2008

    Ja verkligen, men dyrt!

  • Okänd 21 januari 2008

    Ja!! va ska man i fjollträsk å göra?????

  • Amber 21 januari 2008

    Östermalm varför åka så långt...vi har affärer här oxå :P

  • celice 21 januari 2008

    (Y) Håller med man har inget i fjollträsk å göra. Tacka vet jag landet(Y)

  • Nettie 21 januari 2008

    Åker hellre till Köpenhamn och handlar:p

  • Okänd 21 januari 2008

    Haha,vilka roliga svar ni ger.Nog kan jag tänka mig att ta tåget till " Fjollträsk" och shoppa över en dag,bara plånboken vore lite digrare.(Y)

  • Okänd 4 juni 2008

    hötorgshalen är också trevlig! (Y)

  • kristin1979 22 december 2008

    Jag säger bara " mi piace" helst i Huddinge centrum!!!!!!!!! Grym service, sjukt underbart utbud och verkligen nogrant utvalda produkter.

  • Lotten_J 22 december 2008

    Varför betala så mycket dyrare för t.ex mat/råvaror till köket när man kan köpa detta mycket billigare på hemmaplan? Jag har besökt Östermalmshallen och visst var det en fröjd för ögat att botanisera bland alla "matbutikerna" men hur kan priserna på samma råvara skilja så mycket undrar jag. Helt sjuka priser!!!! Till Sthlm åker jag till våren och då blir det båttur till Mariehamn (Y)

  • mooseella 1 juni 2009

    Finns en butik på Söder som heter Cajsa Warg, den är kanon. Här finns det som saknas i vanliga butiker. Delikatesser och en massa goda grejer.

  • MosterNettan 1 juni 2009

    Saluhallarna i Helsingfors och Åbo är också värda besök. Samma slags atmosfär där som i Östermalmshallen.
    Håller med om att det är jättedyrt, men bara gå omkring och insupa dofterna! Mmm...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.