Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

www.matsmart.se

  • Rajdon 23 juni 2015

    http://www.matsmart.se/vad-ar-matsmart

    Är en sida med ett bra koncept och idé som säljer matprodukter som håller på att utgå inom några få månader eller färre efter "bäst före datumet" eller sånt som inte säljer så bra som överskott, kross, returer tot sett.

    Någon här som provat beställa från dem och kan man lita på innehållsförteckningar och ev utländska matvaror som man aldrig hört talats om till märke (går ju googla), samt att man föga troligt slipper skumma magbesvär i efterhand? {sick}

    Finns även hygien och städvaror. Verka ju bekvämt iaf med beställningen och nedsatta priset därtill ev för storköp.

  • tmt 7 juli 2015

    Jag har beställt flera gånger från matsmart och har bara positiva saker att säga om dom.
    Snabb leverans och bra packning.
    Alla varor jag har fått är med innehållsförteckning.
    Ingenting har varit för gammalt.
    Ingen ont i magen {eat} {laugh}

  • tmt 7 juli 2015

    Jag har beställt flera gånger från matsmart och har bara positiva saker att säga om dom.
    Snabb leverans och bra packning.
    Alla varor jag har fått är med innehållsförteckning.
    Ingenting har varit för gammalt.
    Ingen ont i magen {eat} {laugh}

  • tmt 7 juli 2015

    Jag har beställt flera gånger från matsmart och har bara positiva saker att säga om dom.
    Snabb leverans och bra packning.
    Alla varor jag har fått är med innehållsförteckning.
    Ingenting har varit för gammalt.
    Ingen ont i magen {eat} {laugh}

  • Rajdon 7 juli 2015

    Skrivet av tmt den 7 jul 2015

    Jag har beställt flera gånger från matsmart och har bara positiva saker att säga om dom.
    Snabb leverans och bra packning.
    Alla varor jag har fått är med innehållsförteckning.
    Ingenting har varit för gammalt.
    Ingen ont i magen {eat} {laugh}


    Jo la en beställning på energidricka igår faktsikt och andra torrvaror mm som kommer väl snart. Jo nog är det billigare än ÖoB, Ica Maxi, Willys osv. Men är dock väldigt tveksam att dom säljer varor som gått ut med mer än 1 månad! Sånt köper jag inte och det ska dom slänga, kan ju va giftigt! {alien} {alien} blire då... Dock magert utbud än så länge, först till kvarn...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.