Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bakar bröd = )

  • Erikabaka 12 januari 2010

    Slänge precis ihop ett bröd av lite det jag hade hemma, det blev: smör, linfrö brödsirap salt socker och olivolja ja och så klart mjöl och jäst. Får se hur det slutar kanske blir pannkaka av allt eller så blir dte ett riktigt bra bröd somjag aldrig kommer komma ihåg hur jag gjorde ;)

  • Gnurf 12 januari 2010

    Det låter precis som när jag bakar...så det blir nog bra :D Eller som jag brukar säga:

    Den stora faran med att använda recept är att maten alltid blir likadan som förra gången

    :p

  • Erikabaka 12 januari 2010

    Skrivet av Gnurf den 12 jan 2010

    Det låter precis som när jag bakar...så det blir nog bra :D Eller som jag brukar säga:

    Den stora faran med att använda recept är att maten alltid blir likadan som förra gången

    :p
    Ja det blir säkert bra, ska ta ur dom ur bunken nu och låta dom jäsa en stund på plåten sen får vi se ;)

  • Erikabaka 12 januari 2010

    OJ va gott brödet blev verkligen en hit. Nu ska jag bara skriva upp någonstan allt jag hade i så jag kommer ihåg för detta ska absolut göras igen:)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.