Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Bröd

  • Molgan 12 november 2009

    Vad bakade du för bröd senast?

    Jag gjorde:


    Havregryns tekakor

  • zonale 12 november 2009

    Jag tjuvstartade med saffransbullar...:)

  • boz1965 12 november 2009

    Det här bakade jag igår:

    Rugbrød med surdej

  • Molgan 13 november 2009

    edelweis och boz1965:

    Lät gott med saffransbullar och ett saftigt surdegsbröd!:)

  • AnneNi 13 november 2009

    Snabbjästa frukostbullar bakade jag till barnen på jobbet idag (jobbar på förskola). Mycket uppskattat!

  • Majainorr 13 november 2009

    Jag bakade
    Sirapslimpa från skärgården
    Det blev såå gott!!

  • Buspippi 14 november 2009

    Senast bakade jag kalljästa frallor till frukost. Vi brukar göra det till frukost på helgerna. Det är mysigt att gå upp på morgonen och bara sätta in plåten i ugnen och efter 10 minuter har vi färskt frukost bröd...(Y)

  • maria_wijk 14 november 2009

    Idag är det bakdag och på jäsning står dessa, skall bli intressant att provsmaka sedan för båda två är nya bröd för mig.

    Lillans limpor
    Chilibröd med ostsmak

  • ros 14 november 2009

    :)I dag bakade jag dessa frallor
    Snabbfrallor

  • stallperso 18 november 2009

    Saffransbullar. Om det inte räknas, grahamsbullar.

  • Molgan 18 november 2009

    Alla slags bröd räknas, oavsett om det är saffransbullar eller grahamsbullar....:D

  • Amika 18 november 2009

    Jag gjorde ett grovt filmjölksbröd med cashewnötter och russin i. Jättegott är det och hållbart! :)

  • Buspippi 18 november 2009

    Det senaste jag bakade var nyttigt morotsbröd...
    Men det hamnade i frysen direkt för det ska vara till nästa personalmöte då det är våran avdelning som står för fikat...

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.