Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Instruktioner till bakmaskin

  • Malaski 4 mars 2012

    Hej!
    Jag arbetar extra på en second handbutik och vi har fått in en bakmaskin. Då ingen av oss som jobbar där har använt en sådan tidigare har jag tagit hem den för att testa om den fungerar.

    Problemet är att den saknar instruktioner. Trots ett antal sökningar på internet har jag inte hittat några.

    Bakmaskinen är av märket Funai modell: 300-2

    Finns det någon här som känner till denna eller en annan bakmaskin av samma märke?

    Bakmaskinen rymmer 1-1½ liter. Jag har hittat recept och har just nu ett bak på gång, trots att jag knappt vet vad jag gör...

    Vore mycket tacksam om någon kunde hjälpa oss.
    Tack!

  • Kattmat 28 mars 2012

    Här står det lite, men vet inte om du bli hjälpt av det.
    https://www.flashback.org/t211436

  • Malaski 28 mars 2012

    Hej!
    Tack så mycket!
    Jag har redan sett den sidan. Har inte hjälpt mig så mycket men tillräckligt för att jag ska våga prova mig på bakmaskinen.

    Men det kan innebära lite problem att sälja den om det inte finns några instruktioner eller recept. Fast det är klart, kanske är det någon har haft bakmaskin tidigare som vill köpa den?

    Tack för hjälpen! Jag ska titta lite närmare på sidan någon dag, när jag tittade litade jag mest efter ett recept.

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.