Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Köpa GI bröd i butik

  • plommonpaj 3 november 2008

    Vad för GI bröd (som är gott!)kan man köpa färdigt i butik om man inte orkar/vill baka? Har ni något bra tips eller recept på nyttigt bröd till frukost mackan!

  • kallis 6 november 2008

    Danskt rågbröd, såna avlonga fördiskivade, brukar finnas med solroskärnor i. Lite syrligt. Det är min favorit, jag tycker det är jättgott.
    Mosa en avokado och ha rökt kalkon, ägg, keso, dijonsenap, groddar....
    Finns massa gott och nyttigt.

  • monac 7 november 2008

    spana efter hela korn och surdeg...sedan finns det mycket att välja på.
    kallis macka här ovanför låter super smarrig och super gi-ig!
    lycka till!(Y)

  • pop67 7 november 2008

    Fazer har många GI tillåtna sorter som är bakade på surdeg. Rallarhalvorna är goda.

  • monac 7 november 2008

    håller med om rallarhalvor.
    annat Tips: KUNGMARKATTAS SOLROSBRÖD...Mmmmm..(krav bröd är det oxå(Y))

  • Zuzzanne 15 november 2008

    Jag rekommenderar Rågkusar...så gooooda!
    Passar även bra att använda som hamburgerbröd.(Y)

  • safir74 19 november 2008

    Axa har GI-bröd : GI-havre och GI-ruta i sitt sortiment. Skogaholm har Grov dinkelkaka. Sen kan du gå in på www.paulun.se. Fredrik Paulúns produkter. Klicka på Pauluns livsmedel. En ny sida kommer upp då. Klicka där det står I ditt konditori. Där kan man i sökrutan skriva i där man bor så kommer det upp vilket närbageri som bakar GI-bröd enligt hans recept. Jag var tvungen att skriva i Gotand för resultat. Visby gav inget så prova dig fram. (Y)

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.