Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse. Om cookies på Matklubben.    Jag förstår

Oumbärligt

  • Eery 30 oktober 2008

    Håller med du Prima.. klarar mig utmärkt utan lömska microvågor

  • systeryster 30 oktober 2008

    Förutom de människor jag älskar, är det nog datorn,Trots att jag suttit 9 timmar på arbetet vid datorn sitter jag nu här en timme extra. Men skulle jag åka till en öde ö, så är det nog dricksvatten och mänskligt sällskap.

  • Nusse 31 oktober 2008

    Datorn! Helt oumbärlig i mitt liv just nu!(L)

  • kickiekblad 31 oktober 2008

    Mina barn dammsugaren

  • kickiekblad 31 oktober 2008

    Mina barn ....dammsugaren

  • kickiekblad 31 oktober 2008

    Mina barn ....dammsugaren

  • irko 31 oktober 2008

    Min man han är min bästa vän och räddaren i nöden! Ja mitt allt!

  • Babzan 7 november 2008

    Fredag igen... och min bästa polare åker in i städskåpet :( Men i morgon efter frukosten får hon göra mig sällskap en stund igen.:) På måndag efter jobbet plockar jag fram henne och sen får hon som vanligt tillbringa sin fritid under trappen så att vi kan hålla kontakten....(Y)

    ( självklart älskar jag också mina barn och min man lite mer än min bästis dammsugaren...)

  • annelieberggren 7 november 2008

    mina hästar, diskmaskinen, barnen (L) och min man :p

  • Okänd 7 november 2008

    Böcker och blommor......Det skulle vara svårt att inte få läsa och att pyssla med blommor.

  • ivetofta 7 november 2008

    Jag har upptäckt min lergryta igen och älskar att laga mat i den.

  • ivetofta 7 november 2008

    Ytterligare en sak är absolut datorn. Min bärbara står på halvön i köket och jag tittar efter recept ofta. Kollar alltid samtidigt som jag skriver inköpslistan. Har faktiskt sagt upp en del prenumerationer på mattidningar för jag tycker datorn är perfekt.

  • lenajeanette 7 november 2008

    Min servofix från tupperware!:p

  • korkskruv 7 november 2008

    KaffeLatte vispen + mixern (Y)

  • NewDown 10 november 2008

    Mina barn(L)
    Bakmasinen, den ger mig mer tid med barnen o nybakat bröd varje dag.(L)(L)

  • LaJefa 10 november 2008

    Pga företaget så är det tyvärr datorn, mobiltelefonen och bilen...hade varit roligare om det hade varit något annat.

  • flabban 10 november 2008

    Skrivet av Geronimo den 30 okt 2008

    Min Electrolux assistent (L)(Y)


    Självklart, men min heter Bosch, en gammal trotjänare från 70-talet. För övrig är jag helt galen i maskiner som kan underlätta hushållsarbetet. (Y)

  • Roggan 10 november 2008

    Vassa knivar och diskmaskin(Y)

  • KramisGumman 10 november 2008

    (Y)Mina goa ungdommar,( som ibland gör mig galen) :@

Lägg till recept

Vill du lägga in recept rekommenderar vi att du gör det på vår systersajt myTaste.se.

Vill du fortsätta göra det direkt på Matklubben hänvisar vi till gamla versionen av Matklubben som du hittar här.